Bűvös kocka
Szöveges ítélet
Tulajdonképpen nem is akartam másik furgont venni,a 12 éves Jumperem tökéletesen szolgált,de ez olyan jó árban volt,hogy nem hagyhattam ki.
Teljesen újszerű állapot,burkolt raktér,megerősített felfüggesztés,klíma,még 1 hét garancia.
Megvettem és beraktam a garázsba,gondoltam,ha elromlik a másik majd jó lesz ez.Aztán el is romlott,na nem a régi(az sose romlik el)az új.Jelenség semmi,csak a műszerfalon kigyulladt sárga lámpa jelezte,hogy készitsek elő 100ezer forintot,ha már ilyen nagy marha voltam,hogy garancia időben nem nézettem meg a kocsit.Pedig tudtam hogy ezek az évjáratok 40ezernél elhasználják az Egr szelepet...na mindegy.Bizony elsőre nem voltam feldobódva ettől a tipustól,csak a hibát láttam benne,a pedálok is olyan furán álltak benne,hogy csak a lábam hegyével tudtam taposni,a hátsó balos lámpám is párásodott esőben.A pótkeréktartó az első leengedésnél megadta magát.(Ezt a minap újra cserélték ingyen,mondván tipushiba,érdekes,hogy 3 évig meg nem volt az)Aztán eltelt 1hónap meg mégegy és kezdtem megszeretni a kényelmes belsőteret,a halk vibrációmenetes dinamikus motort,és a nagy teherbírást(3,5tonnát is vittem vele).Az enyém nem nyiszog,nem zörög.Kontakt hiba előfordul de azt azonnal orvosolom és nem is zavaró.
Aki ilyenben gondolkodik annak ajánlom,de egy pár dolgot azért megosztanék.
Én olajat csakis szintetikus jóminőségűt használok,amit évente cserélek(10-15ekm)Gázolajszűrőt szintén...ezt szerintem megéri,mert a csere gyerekjáték és a szűrő sem drága.Az üregvédelmet is elvégeztem a gyáriak helyett,(küszöbök,kereszttartók)A bal első lámpa mögött megy egy kábelköteg azt nem árt beszalagozni nehogy kidörzsölődjön.
Szóval jó kis autó lenne ez,ha a gyár jobban megválogatná a beszállítóit,mert pl a Cr rendszer az egyik legjobb, a japán Denso,ez van párosítva mindenféle it -ott gyártott nyomásszabályzóval,Egr szeleppel.A lámpáknak se kéne párásodniuk na és a legújabb és talán a legdurvább,hogy egyes tipusoknál autópálya tempónál esőben lejön az autóról a Fényezés.
Azt nem hiszem,hogy a gyáriak ne tudnának ezekről a problémákról,mert százával fordulnak elő,de tojnak rá,pedig minimális ráfordítással nagyobb odafigyeléssel az összeszerelők részéről a legjobb furgon lehetne a piacon.
Hibalista
- Egr szelep+nyomászsabályzó+beszerelés=100ezer
Ide hordtam szervizbe
Michard Eger.Jók voltak(márkaszervíznél ez nagy szó)
Értékelése: 7
Másik szerelő értékelése
Magam szerelem,de leginkább csak karbantartom
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 40000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 50000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Jumper | Következő autója? | Boxer,Jumper,Fiat,amelyik olcsóbb lesz |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.4/10) |
