Hiába, francia autó nem autó.....
Szöveges ítélet
Hááát....
Nem rossz teherautó, amig nem kell javítani...
Relativ kényelmes, nagyon jol megy, erős, jól pakolható, alacsony raktér, kedvező vételár..
Cserben 3x hagyott, ami még még elfogadható, egy hűtővizcsőszakadás miatt, ami persze olyan helyen volt ahova emberi kéz nem nyúl be, egy kuplungpedáltörés miatt, no meg amikor nem indult be...
Ami miatt nagyon megutáltam, mert kezdetben nagyon tetszett, és tetszene most is, hogy állandóan javítani kell...
Rossz konstrukció..
Nem hiába 2-3 millióval alacsonyabb az új ára a Mercedes vagy Volkswagen haszongépjárműveknél.
Az alkatrészek drágák, és silányak, akár fél év alatt is egy teljes első futómű galyra megy. (kb 100 000- 200 000 Ft)
2.5 TD tipushibája a hengerfej gátrepedései, a többi motortipus meg erőtlen..
Ha ilyet vennél ne tedd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Spórolj még egy kis pénzt és vegyél VW-t Abban elmegy a motor félmillió km-t legalább..
Ha mégis, legalább azt nézd meg hogy járó motornál nem -e kemény a hűtővízcső!!! (hengerfejrepedés)
Rájöttem, hiába javítgatjuk, mindig újrakezdődnek a hibák és jönnek újra..
3 év alatt 150000 km mellett közel 1000 000 javítási költségem volt, sajnos mást is megkérdeztem, akine ilyen kocsija van, és hasonló a tapasztalata
200 000 km -ig (ha nincs visszatekerve az óra, gyakori) türhető a fenntartása, de utánna el kell adni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hibalista
- Hengerfej repedések 2x, vízpumpa, kuplung, kézifék, kerékcsapágy, elektronika lámpáknál, kuplungpedáltörés, kormánymű, adagoló, turbó, Toronycsapágyak évente, gömbfejek.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (2) | Évjárat | 1997 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 250000 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 150000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | mb 100 | Következő autója? | VW LT |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.5/10) |
