Csapatszállító műhelykocsi
Szöveges ítélet
Az autó 6 személyes, körablakos, hátul rakodótérrel. A kiválasztásnál az ár volt a szempont, ezért a leggyengébb dízel van benne. A teljesítménye ma már nevetséges, nem is tudom ,talán 60-70 lóerő. Nem turbó, ami a váltott sofőrök miatt előny (hiába nyomja, nem tud szétmenni a turbó). Teszi a dolgát, és alapvetően csapaszállító jármű, a hátuljában pedig műhely van berendezve (áramfejlesztő, szerszámok, stb.).
Mivel sokan hasznáják, tiszta retek, kiömlött festékfolyásokkal , a külseje is tiszta karc. Ez az a típus, amiből a tizen-x éveseket is lehet látni kevésbé gazdag kőműves, festő, stb. brigádok szállításánál. Arra tökéletes. Nekünk bevált, lényegesen jobb nem is kell erre a célra. Ha valaki ilyet szeretne venni, az erősebb motor inkább hátrány, mint előny. Ebben a blokkban van még legalább 130 ekm a felújítás előtt.
Hibalista
- Minden olyan dolog, amit folyamatos használat során megterhelés ér (lengéscsillapító, generátor, önindító). Az alkatrészek olcsók.
Ide hordtam szervizbe
Ismerős szerelő - nem márkaszervíz
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 7 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 130000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.5/10) |
