A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » Boxer (1994-2006)

Boxer 2.8 HDI 127 LE 350LH 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Boxer-láz (itt konkrétan a betegségre gondolok)

Szöveges ítélet

Pro: A motorral meg vagyok elégedve. Erős, nyomatékos, megbízható. -15-ben is szépen indul. A fogyasztása a nagy kaszni, és tömeg ellenére nagyon jó, 9 liter körüli. A fékek nagy tömegnél is megfelelőek. Az abroncsok szokatlanul nagyok ebben a kategóriában, ezért jó az autó "kátyútűrése". Az osztott tükrök nagyok, jól látható minden egészen a kerekekig. Magas az ülés, átlátni a forgalmat. Az autó méretei miatt, akár 40-nel is mehetünk, és mégsem dudálnak le az útról.

Kontra: A kaszni itt-ott nyikorog, magam sem tudom, hogy hol. Drágák az alkatrészek. Az első futómű csapnivaló. Nem szállítunk vele nagy súlyokat, eddig talán kétszer-háromszor volt benne egy tonna, különben 100-200 kilókat viszünk vele, kímélő módon használjuk, és ennek ellenére egy 30e km-es teher(!)autónak 100e-ben van az első futóműve. Az összeg a duplája lehetett volna, ha nem javítanak meg annyi hibát garanciálisan. 5,5 miláért azért többet várna az ember. Az abroncsok szokatlanul nagyok ebben a kategóriában, ezért baromi sokba kerülnek. Akkora batár a szélvédő, hogy nem találok hozzá napellenzőt.:)

Szóval nem a legjobb, de ha nézem más furgonok ítéleteit, akkor még jól jártunk ezzel. Úgy látszik, ebben a kategóriában ki kell fogni azokat a példányokat, amiket véletlenül jó alkatrészekből és jól raktak össze. Egy-két korbácsos minőségellenőr kellene a gyárba, pallosjoggal...
Relatíve olcsó volt, de úgy tűnik, ezt később vissza kell fizetni a szervízben.

Hibalista

- -nyelestengely-szimering-garanciális - -az oldalajtónál 20 centivel rövidebb volt a szigetelés, mint kellett volna, és beázott-garanciális - -sebváltógomb letört-garanciális - -az autó tetején lévő védőgumi lejárt-garanciális - -gömbcsukló csere 30e(!) km után, futóműbeállítás-50e, (állítólag az új sem tud többet-ez azért mocsokság) - -a toronycsapágy "elromlott" az első futóműben, ami állítólag nagyon komoly ütéstől szokott megsérülni-ilyet azonban nem kapott; valószínűleg így jött ki a gyárból; a csere 50e, ha nem cserélünk, két új abroncs 80-90 ezerért - -a kézifékbovden 40000 km-nél "elöregedett"; egy gumiharang megrepedt, a víz befolyt, a bovden elrozsdált; cserélni kellett, mert kitisztítani nem lehetett; a csere méréssel, munkadíjjal 40e Ft; - a 20 éves Ladánkkal soha ilyen probléma nem volt, 200e km után sem - -izzócsere a fényszóróban - -ezeken a költségeken felül persze jönnek még a kötelező szervízek; a 40 000 km-es szervíz 70e volt.

Ide hordtam szervizbe

Balogh és fiai korrekt ár az elvégzett munkáért, pontosak, megbízhatóak

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2004
Kényelem (6) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 40000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Következő autója? Nem francia, az tuti.
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot Boxer 1994

További ítéletek (32 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)