életem egyetlen 10 millása
Szöveges ítélet
Légzsákok és vezérlésük többször, alulról, felülről, beáztak, pedig a vezérlés a két első ülés között, belső térben van. Aksi lemerülés, bármilyen jellegű elektromos hiba esetén az autó csődöt mond. Kulcs nélkül is járatja az ablaktörlőt, a lámpákat, beindítani nem lehet, vagy esetleg hirtelen minden leáll. 160-nál autópályán hirtelen hibaüzenet, motor leáll, hívja a csendőröket. Kétszer jártunk vele Európában, később már egy-egy vidéki út is kockázatosnak számított. teljes csőd. A használt anyagok, azok szerelése minden a legteljesebb csőd, nagy, kövér, műanyag érzés. Szomorú, de hónapokat töltött egy évből a szervízben. A Fiat Uno idején nem csüggött a szemem ennyit a hibajelzéseken. A 10 milliós autó értéke 4-5 év után alig 1,5-2 millió. A motor jó lenne, csak kellene köré egy autó. Sajnálom, pedig én mindent megtettem.
Hibalista
- Tolatóradar, örökre - Légzsák vezető - Légzsák utas - ESP giroszkóp - Turbócső - Xenonlámpa - Index foglalat - Vízpumpa - Önindító - Fűtés radiátor - Kipufogó hűtés - Tolóajtók - Navigációs rendszer gombjai - esőérzékelő - Kormánykapcsoló - Katalizátor
Ide hordtam szervizbe
A szervízben mindent megtesznek, nem rajtuk múlik. Egyértelműen elektromos tervezési és kivitelezési hibák gyűrik maguk alá az autót.
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 135000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | Lumina | Következő autója? | FR-V |
Ennyire szerette | (6) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.6/10) |
