Családi kényelem, hosszú távú utak királya.
Szöveges ítélet
Első benyomásom rémisztő volt, mert benzinesből ültem dízelbe. Mindenben a hibát kerestem, miért zörög, miért van ilyen hang stb....
Megijedtem mikor a kuplungozáskor enyhe rezgést tapasztaltam, majd egyszer mintha megcsúszott volna. Egyből vettem kuplung szettet, és kettőstömegűt. Felesleges volt mert azóta sincs baja, ráadásul be se szerelte senki, mert félnek tőle, meg így elesnek az alkatrész haszontól.
Ma már úgy gondolom, nagyon megbízható, kényelmes. Ha előzni kell nem szükséges visszakapcsolnom, csak nyomom a gázt és gyorsul. Persze nem egy sportos felépítésű járgány, de nem is billeg mind egy dobozos.
Minden extrával fel van vértezve. Hatalmas beltér, itt 7 személy, tényleg 7 személy. A leghátsó sorban szeret a 19 éves fiam utazni, kényelmesen elfér, ráadásul még a telefon töltőnek is van csatlakozója.
Ha kiveszem az üléseket iszonyatos raktérrel rendelkezik, egy gyerek kétajtós akasztós szekrényt szállítottam vele, úgy hogy a gyerek is bent ült (2. sorban).
Rengeteg rakodó fakkok vannak, még CD tartó is.
Negatívum hogy hangos dízel, de csak kintről hallani, mert az utastérben minden csendes. A fogyasztása a termete miatt sajnos nem nagyon ment 8 liter alá, igaz én eléggé nyomom neki. Városon kívül 100Km/h-nál a pillanatnyi fogyasztás 6,5L. Hatodik sebességet nem nagyon tudtam kihasználni, mert olyan 130Km/h-nál kívánná a kapcsolást.
Hibalista
- Jobb oldali lengőkar, kormány összekötő, stab pálca, majd csonkállvány mert a furat kikopott, de a szerviz miatt. Fűtés rásegítő ( szerintem úgy is vettem). Világítás, index kapcsoló. Klíma behúzó tekercs, ezért először kicseréltették a külső hőmérséklet szenzort. Tanksapka érzékelő kapcsoló.
Ide hordtam szervizbe
Bosch Várpalota.Nagy átverős brigád. Nem cserélik ki a cuccot csak beírják a számlára, nálam a hosszbordás szíjnál a feszítő görgőt. A lengőkar cserekor nem jól húzták meg a csavart, így kikopott a csonkállvány furata, és a féknyeregből is kihagytak egy csavart, majd nem kinyírták a családot, majd letagadták hogy ők hozzányúltak, pedig csonkállvány cserekor le kellett szerelni.SENKI NE MENJEN ODA!
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
Helyi szerelő, aki rendbe rakta a Bosch mocsadékját.
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 203000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Fábia 1,4 SPORTLINE kombi 74KW 2006 | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.6/10) |
