Tisztelettudó komornyik
Szöveges ítélet
Tehát a bivaly 607-es! Ez már a negyedik pegueotunk, idáig meg voltunk elégedve a megbizhatósággal, reméljük ezután is igy lesz! Volt egy 405ösünk 1,9d , amelybe 450000km-t raktunk, egy 306 1,9td 350000km, 406 2,0 hdi 300000km. Nem volt komolyabb baja egyiknek sem, talán a hátsó felfüggesztés volt érzékenyebb mindegyiknél,de az itthoni útviszonyok mellett nem csodálkozom, 100ezrenként kellett cserélni a hátsó lengéscsillapitót. Most meg van ez a nagy hodály (j?), fullosan, ami csak belefér...ami jó benne: a böhöm biturbós dizel, 6os automatával, ha odalépsz, nekilódul, mint egy nagy bálna, 200ra tip-top feltornázza magát, 230ig még lassan felkúszik, mérsékelten feszessé teszi a futóművet a sport beállitás, állat a kényelem, a kidolgozottság, praktikusak az elektronikus kütyük...igazi kilóméter faló...
Ami viszont nem tetszett, igy elsőre: 170 fölött zajos az utastér a kategóriájához és árához képest, igaz hogy fullosan elektronikus bőrös-fás, de hiányzik belőle a ridegen elegáns közérzet, egy picit talán még feszélyez is...nagyjából egy Avantgard C Merciben jobban érzed magad...
a 12 hangszórós jbl-hangrendszer,clarion fejegységgel a legfullosabb, ami rendelhető bele (700 000 ft), de nincs rajta manuális hangszin szabályzó (equalizer), csak az előre beállitott pop rock 52arságok...
hát eddig nagyjából ennyi, remélem ebbe is belepréselünk vagy 300ezer szervizmentes kilómétert, ahogyan az előbbiekkel is tettük...
Hibalista
- egyelőre semmi
Ide hordtam szervizbe
peugeot slovakia
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 35000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | 406 | Következő autója? | nemtom, ez még a jövő |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.5/10) |
