A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 607 (2000-2009)

607 2,2 HDi Féline 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Első újautóm

Szöveges ítélet

2000-ben láttam előszőr, akkor még 18 éves kis töki gyerekként csorgattam rá a nyálam, gondoltam 10-15 év múlva talán lesz egy... ...eltelt néhány év, és a sors úgy hozta, hogy akkor már Peugeot értékesítőként, 23 évesen tudtam venni egyet, elég vastag dolgozói kedvezménnyel. Ennyit a rizsáról. Az autó a felső-közép kategória legnagyobb belsőterével rendelkezik. Hatalmas fotelek, gagyi minőségű, 2-3 éves korban már elöregedő bőrrel. (A bőr felára akkor 450 eFt volt, ehy BMW-ben ugyanez 1 milla felett van, ez hűen tükrözi a minőséget.) Nyáron 1 hétig az Adriánál a kocsiban aludtam-ez elég extrém teszt volt a kényelmet illetően, és az autó kiállta a próbát. Tehát a belső kialakítás visszfogott, mégis igényes, de nem az örökkévalóságnak szól. A 2,2 136 le motor nem egy vadállat, de öregedő üzletembereknek elég, simán viszi a 200-az. Az új V6 HDi már betapaszt az ülésbe, viszont az meg zabál, mint egy benzines. Szerintem a legjobb kompromisszum a 2006-ban megjelenő 2,2 156 le HDi. 11 MFt-ért rengeteg olyan extra van benne, ami egy 14 gurigás Merciben, BMW-ben csak álom. A motoros csomagtartófedél igazi parasztvakítás, ezért szerettem. A JBL audio rendkívüli teljesítményt, ugyanakkor közepes hangminőséget nyújt (10 hangszóró, ebből 2 mély). A futómű nagyon lágy, minden úthibát gond nélkül nyel el, kanyarban, nagy sebességnél elég bután imbolyog az autó. Összességében nagyon boldog 3 hónapot töltöttem az autóban, rengeteget krúzoltam nyitott ablakkal, nem túl halk zenével, kidobott könyökkel, mégis világos volt, hogy ezt a modellt nem a magamfajta juppi suhancoknak gyártják. 50 felett azonban igazán racionális döntés. Ja és a legfontosabb: csak újat érdemes venni, erre 4 év garancia+assistance van, Francia autónál nem árt a biztonság.

Üdv.:P

Hibalista

- semmi

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2005
Kényelem (10) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 13000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Lanos Következő autója? BMW-azóta több típust is nyúztam
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 607 2000 (2000)

További ítéletek (49 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)