Egyon elektronikázott rakás sz@r
Szöveges ítélet
Nagy batár autó,kezdetben tetszetős volt,hogy nem kellett a váltásokkal bajlódni. Kényelmes, rengeteg kényelmi extrával. De evvel ki is fújt minden jó tulajdonsága...
Egy rakás sz@r az egész autó! Folyamatosan bombáz a hiba üzeneteivel.... Kiégett a bal első tompított, kiszállok, és láss csodát jó! Guminyomás kevés a kerekekben:megmérvén a gyári értékeket kapom.
Vezérműszíj volt a legkedvesebb dolog számomra! azt írják,hogy 120nál van a kötelező csere. 100nál el is szakadt.Bemegyek szervízben, azt mondják,ők 100nál cserélik, mire megcsinálták mínusz 250000
Eső érzékelős ablaktörlő automatában nem kapcsol be,még zuhogó esőben sem! Csak ha kikapcsolom,és ráteszem automatára! menetközben sose indul el,ha automatán hagyom!!
Csalódás volt a kocsi!! Előtte mindig japán autó volt a háznál! sose ért csalódás velük!!
Egy jó tanács!! Akinek valaha volt japán autója SOHA ne vegyen franciát!!!!
Hibalista
- vezérműszíj elszakadt kötelező szervíz előtt 20000km-el.
- autómata váltó tönkrement negyedik fokozatban nincs motorfék
- valami féle olajcsövet kidörzsölt a kormány :o ez aztán a precíz összeszerelés, tiszta olaj lett a motortér, és hibakódokat küldött a gépezet.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 87000 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 24000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | primera | Következő autója? | valami japán |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.5/10) |
