A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 607 (2000-2009)

607 2.7 V6 HDI 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Doromboló ribanc

Szöveges ítélet

Néhány hete került hozzám az autó, bár korábban már többször is utaztam vele hosszabb utakon is. Ami elsőre megfogott, az a hihetetlen kényelme. Az első ülések elektromosak, a vezetőoldali memóriás, így könnyen beállítható a megfelelő üléspozíció. Négy ülésfűtés van gyárilag beépítve. Hátul is megfelelő a térérzet. Az üléslapok hosszúak, így hosszabb távon is kényelmes az utazás.
Az automata váltó indulásnál kicsit lassú, de menet közben tökéletesen működik. A motor kellemesen doromboló,ami némi megszokást igényel, a menetteljesítmény azonban mindent feledtet. Négy évig BMW E61 530-as volt a családi autónk, de a Peugeot jobban szerethető, emberközelibb. Ez nagy szó, mert korábban csak német autókat használtam (VW Passat 1.8, BMW 525TDS, VW Passat 1.9 PDTDI, BMW E61 530D, VW Passat 2.0 CRTDI), és el sem tudtam képzelni, hogy francia autót vegyek! Bár a Citroen C6 nagyon tetszik.
A fogyasztása a tömegéhez (1800 kg) és a teljesítményhez mérten kifejezetten barátságos. Egynegyed városi és háromnegyed országúti használat mellett 950
kilométert szoktam megtenni egy tankkal (74-75 litert tankolok). Autópályán tempomattal 130 km/h mellett 7 liter alatti az átlagfogyasztás.
Hihetetlen rugalmasan gyorsul, kanyarban is jól fekszik az úton, különösen ha sportállásban van a futómű.
A kapcsolók kezelése megszokást igényel, de hamar kézre áll minden.
A csomagtartó kicsit lapos, de négy személy poggyásza kényelmesen elfér benne.
Hibák: töltéshiba miatt egyszer nem tudtam sötétben hazajönni vele, mert lekapcsolt a világítás. Még jó, hogy főúton, egy benzinkúttól háromszáz méterre történt, mert így vissza tudtam csorogni a parkolóba. Egyébként semmi.
Nagyon szeretem, mert nem feltűnő, bár a nők azért be-benéznek a szélvédőn.
Hacsak nem akadok egy C6-ba, akkor egy-két évig megtartom.

Hibalista

- Generátor

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2007
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 196000
Megbízhatóság (6) Vezetett km 3000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Passat CRTDI Következő autója? C6 3.0V6 HDI
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 607 2000 (2000)

További ítéletek (49 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)