A tipikus francia k... ha fizetsz mindent megcsinál
Szöveges ítélet
Hát ..miután ellopták a 307 ..kellett egy jobb..Mindig is tetszett
cca akkori áron 2.65 millio volt az ára .. 175000km jó állapotúan vettem.. Hazafelé még az úton elment 45% teljesítmény + sárga motorhiba ... hát nem semmi pánik ..azonnal szervizbe ahol mindjárt kicserélték a FAP filtert. Még 500km se tettem bele máris + 180000 Ft ..ugyanez + 3800km ..Frankfurt elott bejelzet ..eléggés szívos volt 950km levezetni úgy hogy állandóan félsz hogy elmehet a teljesítmény...
Azután ..ki kellett szép lassan cserélnem mindent
összes ékszíj ..
összeslengéscsillapíto
összes féktárcsa + összes fékbetét ...
ablakemelö
hát hogy mit költőttem erre a kocsira ...
a Jók
nagyon szerettem ennek ellenére .. 70000 km kapott tölem és soha se hagyott az úton ... miután elment a 45% teljesítmény... ujraindítás után ment. Csodálkoztam is mindig ... csak sok bosszantó hiba .. Nagyon kényelmes .. 800km levezethetek vele és friss tudok maradni...mindezt úgy hogy 4 en vagyunk telejesen felpakolva és 180 - 190km suhanunk a német autopályán, akár 4-5 órát folyamatosan ... Viszont mindenképpen kell a CHIP-TUNING úgy 160HP - ig .. Ez után imádtam a kocsit ... szuper volt, jó volt a hifi benne, és nagyon nyugodtan lehet vele autozni ...méretei lelenére könnyebben tudtam vele parkolni mint a régebbi autoimmel.Gáz lassan reagál de egy jó profi soför ezt is tudja potolni.... Mit írjak még ...az ESP viszon t 1x megmentette az élettem .. megcsúsztam egy páras - vizes erdos uton és a szakadék szélénél az ESP egyenesbe hozta a kocsit ... ilyenkor azért az ember rájon hogy megéri az autót rendben tartani, költeni rá, és megfizetni a technikát.
Ajánlhatom ezt az autót azoknak akik nyugodt - megállapodott emberek. Nem fog csalódni ..az összes haverom ismerösom kellemessen csalódott mert a 607 nem lebecsülendö jószág .. Tud adni rendesen , de nem egy rajtbetyár autó.. Olyan mint egy tipikus nö ..megvannak a maguk hibái , de szeretjük öket nagyon.
Hibalista
- 250km után hazafelé (1)FAP filter - membrán - turbószelep - ekkor a teljesítmény azonnal elmegy -45% al (a szerviz nem tudta mi a baj kicserélték a FAP filtert (180000 Ft)
- 5000 km újra ugyanez.. (Frankfurt elott 100km) ekkor az internet informácio alapján mondtam a szervizeseknek hogy nézzék meg a membrán/turboszelepet (35000 Ft)
- ezt a problémát a rossz nafta okozza - ha vizezik - eltömi a szelepet ..
- Na ... cigarettagyujto beletorott a GPS töltö - (javítás 45000 Ft - szerintem ez volt a világ legdrágább cigarettagyujtofoglalatja )
- Tükor - ha hideg van nem nyílik ki bal oldalon (150000 Ft akarnak a cseréért .. hát basszus ..inkább nem)
- Ablakemelo ... 120000 Ft !!!
- Ékszíjtércsa ... szerencsémre gyanus volt a hang ..elvittem szervizbe ..épp jokor ..ha az úton esik szét akkor annyi .. (160000 Ft)
- Ülés esik szét ..szép lassan ...
- ESP szenzor ... kormánykalibrácio
- Hibauzenetekt amikor hideg van - AIRBAG , ESP ...
- vízhutéscsö elszakadt
- csapágyok a lengéscsillapítok alatt
Ide hordtam szervizbe
Bratislava Peugeot (ALBA) - 6 pont (brutálisan drága)
de azért meg tudták csinálni az autót, bár volt hogy én mondtam nekik mit keressenek és hogyan ...
balzsam idegeimre - 8000 Ft orabérrel keresik a hibát .. !!!
Értékelése:
Másik szerelő értékelése
Haverom autoszervize
szuper olcsó + minden rendben van ..ide kellett volna állandoan hordanom ... soha többet márkaszerviz
sajnos nincs PC-je ezért itt ott vissza kellett vinnem a márkaszevizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 177000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 70000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | 307 - Megane 1.9CDti | Következő autója? | BMW 530xd ..már megvettem |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.6/10) |
