A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 607 (2000-2009)

607 3.0V6 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A RAGADOZÓ első hibái I.rész

Szöveges ítélet

Szóval kezdem azzalm,hogy egyszer már írtam ide mikor sikerült hozzájutnom és akkor csak áradoztam róla,Most is ezt fogom tenni azzal a szépséghibával,hogy megjelentek az első kisebb gondok javítások.Amit persze mint tudatos ember bele is kalkuláltam.Azért is irok,mert meg kell védenem a 607 3.0V6 jószágot az olyan szerencsétlenektől akik csak megvették és azt hiszik örök élete van meg bla..bla.. hát nem nekem az első hibák között a trafók jöttek ki.Aki tudja a 3.0 hengerenkénti trafók vannak,pontosabban 6 ebből 4 romlott el.Elösször 2 ,majd szépen lassan ,lassan egy egy ,még kettő az eredeti amit legelsőként szereltek bele.
A javításkor azt hittem horror lesz és be kell vallanom paráztam is,de megmondták egy trafó 9800Ft plussz szervíz ami nekem 3500Ft/ óra ez márkaszervízben azért nem hiszem,hogy sok lenne.Akinek az az meg ne vegyen 607.
Tisztában kell vele lenni,elromlik van ilyen,de akinek drága és nagyzolásból vesz ilyet az ne köpködjön rá,mert nem tud kifizetni 10.000ft alkatrészt.
Akinek komolyabb gondja volt vele,az meg egyszerűen peches,de komolyan az kérem ne vegye magára akinek tényleg pocsék szériába sikerült beleszálnia,,mondjuk úgy selejtbe" előfordúl azoktúl elnézést kérek.

Hibalista

- Trafók pontosan eddig a 6ból 4 adta meg magát.A szervízben mondták,hogy ezek még a legelső darabok így nem csoda,ha szépen lassan ki kell őket cserélni.
- A szervíz ahova vittem és vinni fogom korrekt ,gyors ,precíz. a szervíztapasztalatom csak is jó!!!!

Ide hordtam szervizbe

Peugeot Centrál. (Lágymányosi híd) csak jót tudok róla mondani...!

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2001
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 89
Megbízhatóság (9) Vezetett km 2500
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 0 l
Előző autója? Következő autója? vagy 608,de lehet kihagyom és megnézem mi jön ki utána.ha meg teleleszek valami vad dögöt!
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 607 2000 (2000)

További ítéletek (49 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)