A RAGADOZÓ első hibái I.rész
Szöveges ítélet
Szóval kezdem azzalm,hogy egyszer már írtam ide mikor sikerült hozzájutnom és akkor csak áradoztam róla,Most is ezt fogom tenni azzal a szépséghibával,hogy megjelentek az első kisebb gondok javítások.Amit persze mint tudatos ember bele is kalkuláltam.Azért is irok,mert meg kell védenem a 607 3.0V6 jószágot az olyan szerencsétlenektől akik csak megvették és azt hiszik örök élete van meg bla..bla.. hát nem nekem az első hibák között a trafók jöttek ki.Aki tudja a 3.0 hengerenkénti trafók vannak,pontosabban 6 ebből 4 romlott el.Elösször 2 ,majd szépen lassan ,lassan egy egy ,még kettő az eredeti amit legelsőként szereltek bele.
A javításkor azt hittem horror lesz és be kell vallanom paráztam is,de megmondták egy trafó 9800Ft plussz szervíz ami nekem 3500Ft/ óra ez márkaszervízben azért nem hiszem,hogy sok lenne.Akinek az az meg ne vegyen 607.
Tisztában kell vele lenni,elromlik van ilyen,de akinek drága és nagyzolásból vesz ilyet az ne köpködjön rá,mert nem tud kifizetni 10.000ft alkatrészt.
Akinek komolyabb gondja volt vele,az meg egyszerűen peches,de komolyan az kérem ne vegye magára akinek tényleg pocsék szériába sikerült beleszálnia,,mondjuk úgy selejtbe" előfordúl azoktúl elnézést kérek.
Hibalista
- Trafók pontosan eddig a 6ból 4 adta meg magát.A szervízben mondták,hogy ezek még a legelső darabok így nem csoda,ha szépen lassan ki kell őket cserélni.
- A szervíz ahova vittem és vinni fogom korrekt ,gyors ,precíz. a szervíztapasztalatom csak is jó!!!!
Ide hordtam szervizbe
Peugeot Centrál. (Lágymányosi híd) csak jót tudok róla mondani...!
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 89 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 2500 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 0 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | vagy 608,de lehet kihagyom és megnézem mi jön ki utána.ha meg teleleszek valami vad dögöt! |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |
