A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 508 (2018)

508 2.0 GT line 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Szépség

Szöveges ítélet

Gyanítom, hogy ez az írás kap majd érdekes megjegyzést a németautók híveitől. A modell beharangozója már sejtethette, hogy most egy kicsit másról lesz szó az új 508 esetében. Ez így is lett.

Előre bocsátom, céges autóként megvolt a választásom tőbb alternatívára, amiket ki is próbáltam. Korábban az előző 508-at a Passat-hoz, Superb-hez mértem, most alternatívaként a A6-ot, 520-at és XF-et mértem. Ezek mellett döntöttem az új 508 mellett és azóta is meggyőződésem, hogy remekül döntöttem.

Élvezem azt, hogy megállnak az emberek az autó mellett és elismerően nyilatkoznak vagy épp csak bólintanak. És ez még csak az autó külsejére irányul. Nyilván az ízlések eltérőek, de nekem bejön.

Ami érdekes, hogy a 180 LE motor teljesítményét kevésbé érzem. Olyanok az autó beállításai, ami nem éppen sportos közlekedésre készültek, bár az elméleti teljesítmény ott van mögötte. Ugyanakkor talán nem is kell. Élvezem a távolságtartó tempomat intelligens működését, sőt még a sávtartó elektronika is egészen elfogadhatóan teljesít. Mindemellett nekem nagyon jó vezetési élményt biztosít, ami nem a száguldásról szól. Csendes, kényelmes kiválóan kezelhető menetfunkciókkal.

A nagy méretű érintőképernyő jól és viszonylag gyorsan működik, a menürendszerrel van már némi aggályom, az lehetne ésszerűbb is. A hangvezérlés sajnos Magyaroszágon legalábbis a navigációt illetően nem működik.

Nem tudom, hogy ma egy autó műszaki minőségéről lehet-e egyáltalán beszélni, valószínűleg inkább csak a tartalomról. Nyilvánvalóan 20.000 km elteltével semmilyen problémám nem volt, de nem is számítok arra, hogy a jövőben lenne.

Azt mindenképpen meg kell jegyezni, hogy kisebb, mint az elődje. Különösen a hátsó utastér. Az üzemanyag-tartály is kisebb lett 25%-al.

Összességében azonban imádom. Mosolyt csal az arcomra hónapok elteltével is, ezt pedig nem kell magyarázni. Az árát sokan megkérdőjelezik majd, de küllenre és tartalomra egyaránt a Peugeot minimum megközelítette már ezt az árszintet. Szoknunk kell még.

Nagyon ajánlom mindenkinek akárcsak egy próba erejéig. Kiválóra sikerült autó.

Hibalista

- Még semmi.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2019
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? 508 Következő autója? e-legend
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 508 2018

További ítéletek (0 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)