Nem értem a fanyalgást
Szöveges ítélet
Máig nem értem miért "köpködik" ezt a márkát és típust. Megbízható, csendes, nagyon erős, kis fogyasztású és praktikus gépkocsi, ami terepen sem ijed meg, nembeszélve arról, hogy tiszteletet parancsolóan szép is. városban 50-60 %-ban elektromos üzemmódban jár. Imádom a hybrid hajtásláncát. Igaz, hogy "csak" 4-5 km-t megy el elektromosan egyhuzamban (ahogy más "szuper" márkák is), de menet közben nagyon gyorsan feltöltődik az aksija és máris átkapcsol hybrid üzemmódba.A sokat szidott robotizált váltójával sincs semmi gond. Simán és rángatás mentesen kapcsol. Ezt a kocsit utazásra, mindennapi használatra veszi aki veszi, nem versenyautónak! Ha kell nagy erővel menekít ki a bajból, mert nagyon erős. Imádom, amikor úgy tesztelik a kocsikat, hogy versenyzők, vagy magukat annak tartó szakújságírók versenypályán tolják ki a gépek szemét..... Ki használja így? Igaz, hogy elfogult vagyok a márka iránt (már az 5. peugeot kocsim van (406,607,508), de nekem még soha semmi komoly problémám nem volt egyikkel sem, ahogy ezzel a típussal sem. csak oda kell figyelni rá. Pedig megyek velük elég szépen.
Hibalista
- Ülésfűtés
Ide hordtam szervizbe
Gablini Kft.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2013 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 18000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 17000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | 508 sedan 2.0 HDI 140 LE | Következő autója? | Peugeot fejlesztések közül |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.7/10) |
