A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 508 (2010-2014)

508 2.2 GT SW 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Leó, a mi oroszlánunk

Szöveges ítélet

Vásárlás előtt nem volt konkrét elképzelés márkás és típust illetően. Korábban még azt mondtam, hogy soha nem kell francia autó, pláne nem automata váltóval...
Ezres C Corsa után csak "erősebb" autókat hajtottam, 160-200 lóerő között.
A vásárlásnál fontos szempont volt, hogy kényelmes, erős, de takarékos legyen. Nyilván szeretne az ember minél több extrát kapni a pénzéért, így ár/érték arányban győzött az 508.
A modell 2.0 és 2.2 motorjairól olvastam, hogy legendásan megbízható, így leszűkült a keresés kb 50 db autóra. De ha már lúd, legyen kövér, miért ne lehetne egy automata váltós 2.2 GT?
Hosszú hetekig kerestem a megfelelő darabot, míg megtaláltam a tőlem 400 km-re lévő áldozatot. Gyors telefon még este, a tulaj elmondta, mit érdemes róla tudni. Másnap 10 óra körül már be is ültem a gyönyörűségbe.
Már a próbaúton is éreztem, hogy minden rendben van a géppel, meg sem látszik rajta a majd' 200 ezer km. Kezet ráztunk, majd újabb 400 km hazáig, de már a saját autómban.
Tempomat 130-ra beállítva, ülésmasszírozás bekapcsolva. Úgy éreztem magam, mint egy király a trónján.
Hihetetlen, mennyire kényelmes, tágas a beltér. Korábban vezettem 307-est, de Ég és Föld...
Most kellene jönnie a buktatónak, de... nem volt. Télen, nyáron gombnyomásra indul. Mindig megkapja a karbantartást, max. 10.000 km egy olajjal.
JBL hifi: nagyon szépen szól, nem volt még olyan autóm, amiben a mélynyomó mellett elől középen egy hangszóró is helyet kapott.
Masszírozós, memóriás ülés: bár sokat nem szoktam állítani az ülésemet, egy takarítás után nagyon jó érzés, hogy egy gombnyomásra a jól megszokott pozícióban vár. A masszírozást már csak hosszabb utakon használom.
"parkolóasszisztens": Amióta megvan az autó, kb. 3x használtam. Index ki, lassan elgurulni az üres hely mellett, majd az autó jelez, hogy menni fog e, vagy meg se próbáld.
Elektromos csomagtér ajtó: Egyik kedvenc funkcióm, bevásárlásnál aranyat ér a kulcsról is távolról nyitható csomagtér. Hátránya, hogy az utastérből gombnyomásra nem lehet zárni.
Kulcsnélküli bejutás/indítás: Nagyon eltalálták a kormány bal oldalán lévő indító gombot. Télen be sem ülök, csak jobb lábbal rálépek a fékre, gomb megnyom, és melegedhet.
Automata távolsági fényszóró: Nagyon szeretem, időben reagál. Korábban a gyenge akkumulátor miatt kicsit későn vette le, itt is elnézést kérnék a szembejövőktől.
Világítás: Szeretem a kanyarkövető Xenon-LED párost. Mindig tökéletes fényt ad, nem akadály az eső és a köd sem.
Navi: Otthonról is frissíthető, az interneten megtalálható a legújabb térkép. Egy pendrive szükséges hozzá.
Panorámatető: utasoknak óriási élmény, sofőrként viszont csak annyit érzel belőle, hogy fényben úszik a beltér. Szeretem, mert nincs bezártságérzetem.
Head-up Display: Áldom azt, aki kitalálta. Alig nézek le az útról.
Motor/váltó: nagyon jól el van találva, aránylag gyorsan reagál, főleg Sport módban.
Fogyasztás: Kombinált: 7L/100km, országút (90): 5L/100km, autópálya (130): 6L/100km

Ami nem tetszett:
- Bluetooth hang 2 másodpercet csúszik... Mondjuk egy youtube videónál ez épp elég, hogy élvezhetetlen legyen, de zenehallgatásra tökéletes.
- A kormány nálam eléggé kopott, pedig gyűrűt sem hordok.
- Korábbi autókhoz képest kicsit feszes a futómű, kanyarban megfog, de 18" felnikkel rosszabb úton nagyon rontja a vezetési élményt.

Összességében nagyon megszerettem az autót, közel 45000 km alatt nem kellett szinte semmit költenem rá. Nem hagyott ott sehol, ez már nem az a "rosszhírű" francia gép.
Remélem lesz lehetőségem a 2019-es utódját is vezetni.
Köszönöm, hogy végigolvastad, sok szerencsét kívánok az autóvásárláshoz!

Hibalista

- El nem romlott semmi, gázolajszűrőt kellett cserélni, ez munkadíjjal 40eFt volt.

Ide hordtam szervizbe

Lanzs Autószervíz Nyíregyháza

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2012
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 190000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 40000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? 6 Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 508 2010 (2011)

További ítéletek (20 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)