A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 508 (2010-2014)

508 1,6 hdi 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Ezt nagyon megcsinálták a franciák!

Szöveges ítélet

15 év és 5-6 céges autó után 2011-ben váltottam saját autós felállásra. Addigra már kb 1 millió kilométert levezettem mindenféle német, amerikai, francia, japán autókban.
2012-ben egy 2007-es Mondeo (szopóroller volt) után kerestünk egy modernebb, megbízhatóbb járművet. A hosszabb autópályás szakaszok (2 havonta hazaút Magyarországra)mellett városban is használjuk az autót így dízelre esett a választás. Tekintettel a francia autók és utak minőségére döntöttem úgy hogy mindenképpen "kintről" vásárolunk. Fontos szempont volt a fogyasztás mellett a kényelem és feszesebb futómű mert errefelé az elővarosi utak rendkívül kanyargósak és meglehetősen tempósan vezetnek a helyiek. Több típust kipróbálva, végül a passat és az 508-as között dőlt el a kérdés.A beltért illetően mindkettő hozta amit elvártunk, talán a tárolóhelyeket illetően a passat jobb volt, viszont a hatalmas panorámatető egyértelműen hangulatosabb belsőt kölcsönöz a peugeotnak. De csak ettől még nem választottuk volna.
Ami a vezetési élményt illeti, nagyon meglepő volt a különbség. Hiába volt a peugeot "csak" 1.6 valahogy dinamikusabbnak érződött. A futómű pedig sokkal jobb volt, amin én magam is meglepődtem mert korábbi peugeot-kból billegősre, túlságosan kényelmes futásra emlékeztem. Aztán a típusnak utánaolvasva derült ki hogy ezen a franciák mennyit javítottak.
A másik fontos adalék a döntésünkhöz hogy a kereskedő akitől vettük hosszabb garanciát adott a peugeot-ra mint a VW-re. Viszont csak a nála lévő pár darab használt 508-ra és 308-ra mert hogy arra mer! Ez azért sokat elárult:)
Én nagyon szerettem volna a 2,0 HDI felé elmozdulni mert a dinamizmusa a 163 lóval nyilván jobban vonzott. De aztán győzött a józan ész, meg már kinőttem a száguldozós V6-os korszakbol (már megvolt) és elhoztuk az 1,6 HDI-t.masfél évesen 50 ezer kilometérrel.
Vétel előtt átnézettük a Peugeot Azur-nál, és mindent rendben találtak, abban is megerősítettek hogy az 1,6 jobb vétel mint a 2,0 mert az ötfokozatú váltóval kevesebb hibalehetőség van, és az áttételezése nagyon a passzol a motorhoz.A fogyasztásról nem is beszélve.
Általában meglehetősen nagy elvárásaim vannak egy autóval szemben és nem egyszer váltam meg autótól idő előtt valamilyen idegesítő tulajdonsága (ülés, hibák, folyamatosan kiégő izzók)De szerencsére igazuk lett a franciáknak, ezt tényleg nagyon meg akarták csinálni.
Az azóta eltelt 4 évben rengeteget autóztunk, a beletekert több mint 120.000 kilométer alatt semmi, de semmi hiba nem jött ki. Az autó csak megy, és megy, és megy. Szimplán teszi a dolgát, mondtam is később a szervizben hogy ezzel biztos mellényúlt a Peugeot mert felkopik a szervíz álla :D Persze amire szüksége van azt megkapja, de egyszerűen nincs váratlan hiba, vagy kiadás vele.
Nem véletlen hogy az év autója volt Spanyolországban 2012-ben, vagy a Legjobb Nagy Családi Autó 2011-ben, de még a német Zeitung-nál is a legjobb Import Családi Auto 2011-ben.
Azóta úgy hallottam hogy a faceliftes verzióknál kicsit puhítottak a futóművön, biztos voltak régi ügyfelek akiknek hiányzott a billegős hajózás. Nekem nagyon tetszik ez a sportos keényelmes futómű, úgy ahogy van szuper.
A felszereltség: navi, tempomat, panorámatető, kétzónás klíma, radar, 10 hangfal, ledes lámpák, ködlámpa, kanyarvilágítás stb

A fogyasztás városban 7 liter körül van, városon kívül nem autópáyán 5 liter alatt. Pályán 130 tempomat 5.6 140-nél 5.9
A csomagtartó pont megfelelő méretű, sokszor el sem érem a cuccokat. A kényelem a hátsó sorban is bőséges még 180 cm feletti utasokkal is. Nagyon szeretem az elektromosan állítható deréktámaszt, a szuper gyors navit, és bluetooth-os telefont és zenét az autóban.A panorámatető mindig feldobja a hangulatot.
Ha nagyon mondani kellene valamit akkor az a beltéri világítás hátul ami gyengécske, de van gyári ledes verziója és gond nélkül cserélhető arra úgyhogy legközelebb azt berakatom.

Összességében nagyon elégedett vagyok vele, remélem még sokáig kiszolgál mert eddig baromira megérte a pénzét!

Hibalista

- Az eddigi 4 év alatt a kopó alkatrészeken kivül semmi nem romlott el.

Ide hordtam szervizbe

Franciaországban a Peugeot Azur Nice otthon Gablini. De csak a kötelező olaj/szűrők/izzok cserelve. Illetve 120ezernel eloirt vezerles ami itt Nizzaban volt 190eur :) Otthon lett volna 70ezer.

Értékelése: 9

Másik szerelő értékelése

Gablini. Sok mindent nem kellet csinálniuk csak olajcserén voltam náluk de azt korrekten megcsinálták 27-ből.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2011
Kényelem (10) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 50000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 120000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Mondeo Következő autója? 508 SW
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 508 2010 (2011)

További ítéletek (20 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)