A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 508 (2010-2014)

508 2,0 HDI 163LE Allure 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Egy francia monsieur

Szöveges ítélet

Az autót a forgalmazótól vettem, bemutató/teszt autó volt. A kényelme lenyűgöző, 407-ből ültem át, ennek ellenére nagyon kényelmesnek érzem, a hátsó üléseknél a lábtér és a csomagtartó jóval nagyobb. Az ülések oldaltartása kiváló, a hosszabbítható ülőlap nagyon kellemes. Az egész belső tér elegáns, kényeztető, igazi prémium kategóriás autó. A váltó pontos, könnyen kezelhető. A futómű viszont kissé kemény, amely autópályás sebességnél kellő biztonságérzetet ad.Kimondottan feszes az első futómű. A navigáció viszonylag könnyen kezelhető, kimondottan jó megoldás a 3 helyen megjelenő instrukciók. (Nagy kijelző, fedélzeti számítógép kijelző és a head up display) Az viszont szégyenletes a gyártóra nézve, hogy magyar nyelv nincs benne. (RT6 Nav.) A xenon/LED világítás nagyon jó, az automatikus országúti/tompított váltás hagy kívánnivalót maga után. Kanyarfényszórók jól bevilágítják az íveket. Az automatikus ablaktörlők jól ellátják a feladatukat.Az audio center gyönyörűen szól, jól kezelhető. kritika: A kormányon lévő kezelőszervek elhelyezése nekem nem logikus. A tolató és parkolást segítő radarok profin működnek. Az elektromos kézifékkel kapcsolatban vannak fenntartásaim, nem hiszem, hogy jót tesz a kuplungnak az állóhelyzetből történő indaulásnál a kissé késleltetett kioldás, célszerűnek tartom kézzel kioldatni indulás előtt. A motor igen jól húz, de ennek ellenére nem egy kitörni vágyó megvadult ménes, könnyen kezelhető, finoman irányítható. A fogyasztás lélegzetelállítóan alacsony. Zaj, rezonancia nem észlelhető az utastérben.
Remélem hosszú távon is meg leszek elégedve az autóval.
Az első együtt töltött év tapasztalata: Nagyon elégedett vagyok. Élvezetes vezetés, kis fogyasztás, meghibásodás nem történt. Két apró rendellenesség: Indításnál se kép se hang, középső kijelzőn az üzenet: kormányzárat nem tudja oldani. A kormány leállításnál ütközésig alá lett tekerve és mint kiderült a start gomb ilyenkor nem tudja oldani a kormányzárat. Kézzel megmozgatva a kormányt, már indítható lett az autó.
A másik esetben ismét start megnyomása után semmi. Kiírás kéri inicializálni a kulcs-elektronikát. Szerencsére ez le van írva a gépkönyvben, hogy hogyan kell, kb. 10 sec. Utána az autó indult, mint ahogyan kell. Megjegyzem, hogy a magyar nyelvű szoftver nem lenne hátrány.
Semmi nem zörög az autóban, minden olyan, mint amikor hozzám került. az az apró bosszúság is,hogy a vizes csomagtartó konyítása, némi eső becsöpögését okozza csomagtartóba.
Eltelt egy újabb év. Semmi gondom nincs az autóval. Előírás szerint szervizeltetem és ennyi. Meglepően jó a fogyasztása még városi araszolásban is. Az egyetlen meglepetést az eltelt évben azzal okozta, hogy nem jelezte előre a lemerülőben lévő elemet a kulcselektronikában. Sajnos a második kulcsom sem volt elérhető közelben, szerencsémre a kutyám nyakörvében (is) lévő CR2032 elem megoldotta a problémát.
A csomagtartóba becsöpögő víz problémáját a barkácsáruházakban pár száz forintért kapható öntapadó ablakszigetelő gumiprofillal sikerült megoldanom, nem értem, hogy a gyárnak ez miért egy kozmikus probléma.

Hibalista

- Még nem romlott el rajta semmi.

Ide hordtam szervizbe

Balogh és fiai Monor

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2013
Kényelem (10) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 17000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 27000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? 407 1,6 HDI executive Következő autója?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 508 2010 (2011)

További ítéletek (20 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)