508 Active Sedan 2.0 Hdi-140Le - Az elnök embere
Szöveges ítélet
A korábbi 307-esem (http://nepitelet.hu/autok/peugeot/307_2000/110_loeros_husky/) egy Mazda3 kitérő és eljött az 508.
Nagyon elegáns, imádom a méretét. Olyan uras vele közlekedni.
Importált autó 52 000km-rel 2.5 évesen. Igen, emiatt átlagár felett lett véve. Azóta Gablini-nál bevizsgált. Active felszereltség (bár Allure nek árulták). Én hibám, hogy ez akkor nem tűnt fel, de utólag okos az ember. Ma már messziről kiszúrnám. A széria felett navi, első parkradar, vészfék asszisztens. A színe Guaranja brown ami majdnem fekete, csak akkor barna ha rásüt a nap. Szép szín csak lehetetlen tisztán tartani. Mániám a tiszta autó. Amikor más tisztának gondolja, én akkor megyek mosni. Ezzel felsülök, nem érzem tisztának sosem. A csomagtértető tervezése rossz. Eső illetve mosás után minden víz kinyitáskor belülre folyik. Az elektromos gerinctámasz jópofa dolog, bár én még mindig nem találtam meg a megfelelő pozíciót, állandóan fáj a derekam. A ki-be szállás nagyon nehézkes. Ha alacsonyra teszem az ülést beesek az autóba, ha magasra akkor meg a fejem veri a tetőt, pedig nem vagyok egy Michael Jordan. Az ülőlap bal kagylóját én már lenyomorítottam. A motor pont a 140Le-nek megfelelő. 1700-tól jól húz, alatta nem is szabad forgatni mert megöli a kettős tömegű lendkereket. Eddig hibátlan, maradjon is így. Minden izzót Led-re cseréltem, kivéve a tompított és a fényszóró. Navigáció frissítés házilag. ennyi a változtatásom. 10 000-km t tettem meg eddig vele...még megvan :-)
Folyt köv
update:
Ajtó díszléc krómra cserélve.
Iszonyatosan nagy az autó fordulóköre. Szűk helyekre nem lehet befordulni, parkolni. Legszívesebben még tekernék 2-t a kormányon dehát nem lehet.
85 000-nél tartok, hibamentes
100 000 km-nél hibamentes
Hibalista
- Eddig semmi - - 85 000 -nél bejelzett a FAP folyadék.A gyár szerint 100-140 000 km re elegendő de vagy volt tekerve az autó vagy /én ezzel nyugtatom magam/ 90%ban városban használom ami nem tesz jót a regenerálásmak és többet "fogyaszt" az adalékból.
Ide hordtam szervizbe
Peugeot Gablini, Budaörs 60 000-res szervíz a kötelező olaj, szűrő egyebekkel 75 000 Ft. Ugyanez a pálya túloldalán a F...án szArvízben 85 000. Nem emiatt de oda sosem megyek többet:ezért nem:http://szarviz.blog.hu/A Gablini-nél felettéb kedvesek, készségesek voltak, csak jót tudok róluk elmondani.Na eddig tartott a Gablini iránti érzett szeretetem. A munkahelyemnél van egy szerelő, belenézett az autóba ( nagyon párásodott). Megnézte apollenszűrőt hát a Gablini-s szerelő begyűrte a helyére mint egy papírszebkendőd a zsebünkbe. Megnézte a levegőszűrőt is, azt ki sem cserélték, hát köszönöm!
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2013 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 53000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 33000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | 3 | Következő autója? | passz, csak automata legyen |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.7/10) |
