Kenyelmes es eros, idegesito hibakkal.
Szöveges ítélet
Rendkivul kenyelmes,nagyon eltalalt belter, eros motor (180 loero) megis alacsony 6l/100km fogyasztas. Bejartuk vele fel Europat a csaladi nyaralas alatt negy szemellyel, megpakolva. Nekem a GT Line verzio volt het uleses verzioban amiben szinte minden extra benne volt kiveve a hutheto elektromos ulesek. Az "adaptiv cruise control" nagyon jol mukodik, meg varosban is, csak ajanlani tudom. Viszont a "park assist" egyaltalan nem eri meg a penzt, nagyon valogatos es gyorsabban beallok enmagam, foleg, hogy elol-hatul van kamera. Nemetorszagban ahol lehetett a 190-es utazotempot is siman tartotta es ha nem lettek volna a szoftver gondok amik persze mindig kulfoldon jottek elo akkor meg most is meglenne, mert nagyon szerettem. Mechanikailag teljesen jo, ahogy az osszeszerelesi minoseg is. 50000 km utan semmi sem zorog vagy lotyog. A kotelezo szerviz viszonylag draga, legalabbis ezzel a dizel motorral.A mostani Camry-hoz kepest 30%-al dragabb volt. Nem tudtam kideriteni, hogy ez a szoftver problema altalanos vagy csak en jartam igy, de ha ez nem jelentkezik akkor nagyon jo auto.
Hibalista
- 30000 km-ig semmi gond azutan viszont egy gyari visszahivas utan sorra jottek szoftverhibak. Eloszor az Adblue szenzort csereltek, egy honap mulva az auto nem ismerte fel a huto ventillatort es nem volt hutese, akkor is csereltek egy szenzort. Aztan egy honap mulva ugyanaz a problema es akkor jottek ra, hogy a kozponti szamitogeppel van gond, kicsereltek es vegre eltuntek a hibak, de addigra annyira elegem lett, hogy inkabb vettem egy uj Toyota Camry-t.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2018 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 50000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | 5008, 2016 | Következő autója? | Camry, 2019 |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.2/10) |
