Szép, szép, de nem lehetne jó is?
Szöveges ítélet
Szép. A design azonnal megfogott. Kívül és belül egyaránt. A belső tér kicsit szokatlan, de kb. két hét után már feszengés nélkül jól érzem magam benne. A hátsó lábtér nagyon jó. A tengelytáv érezhetően jót tett a lábtérnek.
Ezek után akár jó is lehetne, de sajnos a motor és a futómű nagyon erősen rontják a komfortot. A motor: Többször választották az év motorjának, amennyiben jól tudó, de ebbe a kardszériába egyszerűen kevés. A váltó nagyon igyekszik, nyugodt tempónál szépen simán vált, de hirtelen gyorsításkor tanácstalanná válik és rántással jelzi, hogy ez nem az ő területe. A relatíve gyenge motort forgatni kellene, de ezt a motorhang hamar jobb belátásra bír. Egyszerűen csúnya a hangja és hangos. Ha forgatom, akkor a fogyasztás is nagyon megnő. Kényelmes országúti tempónál 7 liter körül, autópálya beiktatásakor inkább 8 liter, városi használatkor 10 litert is könnyedén fogyaszt.
A futómű: Ezt sajnos nem nagyon fejlesztgették. Valószínűleg a büdzsét kimerítették a design fejlesztésével. Sima úton jól működik, mivel ott nincs sok dolga, de Magyarországon ilyen út elég kevés van. Az útegyenetlenségeket kemény ütéssel jelzi, ettől a karosszériában hangos mély frekvenciás rezgések keletkeznek, ami a gerincemen kívül a fülemnek is folyamatos kínt jelent. Ehhez adódnak a műszerfalból érkező magas frekvenciás zörgések, amit megfejel a motor hangja. Szóval a komfort szerintem nagyon gyengére sikerült. Kár, pedig a design, a jó minőségű anyagok nagyon megnyerőek.
Ebből valószínűleg nem lesz oroszlánkirály!
Hibalista
- Elektromos ülésállítás vezérlése, Hátsó lámpa beázik
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 2023 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (3) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.2/10) |
