Rossz álom
Szöveges ítélet
Nagy elvárásaim voltak az autóval kapcsolatban, amelyek az eltelt 9 hónapban a 0-hoz közelítenek és lassan már el is érik.
600 km-nél a computer súlyos motorvezérlési problémát jelzett, szerencsére a motorleállítás és újraindítás után megjavult. A közben felhívott Peugeot Assistance azt mondta, hogy biztos "megzavarodott a számítógép". Autópályán 160-as tempó fölött a motorháztet? "libegett", kb. 1 cm-es amplitúdóval. Ezt valamennyire már orvosolta a szerviz, állítólag gyárilag nem volt beszerelve egy gumi távolságtartó.
Az autó ma van hatodszor szervizben, mert a tiptronic funkció elszállt, vezetékcsere 30 k forintért (ha nem lenne garanciális). Ötödször tegnapel?tt volt, a városi 20 l-es fogyasztással nem tudnak mit kezdeni, gépkönyv szerint 14.5 l. A csomagtartóba két b?rönd fér be, nagyon kicsi. A pótkerék nincs rögzítve a kocsi fenéklemezéhez, ezért egy-egy nagyobb huppanónál önálló életet él, ha üres a csomagtartó. Az es?érzékel?s ablaktörl?r?l külön fejezetet lehetne írni, legyen elég annyi, hogy cseperg? es?ben én vezérlem kézzel. A középkonzol egyen gombjain még 9 hónap után is nehéz kiigazodni. A f?t?motor fordulatszámszabályzó tekerenty?je olyan kiképzés?, hogy ember legyen a talpán, aki keszty?ben el tudja forgatni. Hátul olyan kevés a hely, hogy a kétéves gyerek az ülésem háttámlájának neki tudja támasztani a lábát!! Én 176 cm vagyok. Sajnos nem a JBL audió van benne, a hangmin?ség gyenge - pl. a Ford Focus Cmax gyári alapberendezésével összehasonlítva. Még sorolhatnám estig, egyszóval szégyen, hogy egy 8.6 milliós autó ennyire slendrián módon van összerakva.
Hogy valami jót is mondjak, az els? ülések kényelmesek, a motor jól húz és szép hangja van, az autó csendes, a futóm? kiváló, habár keresztbordákon hajlamos a hátulja elpattogni. A bels? tér anyagai szépek, jó min?ség? hatást keltenek, az összeszerelésük egy-két helyen gyenge. A keszty?tartó óriási.
A véleményem röviden: habár én az Oroszlán jegyében születtem, ilyen jegy? autóra a jöv?ben nem vágyom. S?t, a 16 éves Audi V8-omat nem cserélném el vele. (lásd Népítélet / Audi / V8).
Hibalista
- Motorvezérlés, ablaktörl? és ablaktörl? vezérlés, motorháztet? rögzítés, hangszórók, hamutartó ajtó beragadt, ablakemel? vezérlés, tempomat, tiptronic vezérlés, csomagtartó zár, ablakmosó folyadék tartály, kézifék, üléskárpit rögzítés
Ide hordtam szervizbe
budapesti márkakeresked?
Értékelése: 4
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (4) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (4) | Átlagfogyasztás | 17 l |
Előző autója? | Passat, 2000 évjárat | Következő autója? | A8 vagy Mercedes E osztály |
Ennyire szerette | (3) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.8/10) |
