Peugeot 407 az autók igazi milf-je!
Szöveges ítélet
Óva intet minden ismerősöm hogy francia autót vegyek. Egy valaki tanácsolta csak hogy ha mégis Peugeot akkor 2L diesel legyen mert az egy bevált konstrukció!
2017.Februárjában vettem az autót azóta 30.000km-t tettem is bele, ezt kevesebb mint 6 hónap alatt.
Persze ez idő alatt kellett is rá költenem. Minden költség amit termelt velejárója egy 12 éves Francia autónak! Főként kopó alkatrészek mentek tönkre!
Az autót a megjelenése nem csak a Peugeot típusoktól, hanem úgy általában a többi Francia autótól is megkülönbözteti. Büszke is vagyok rá, hogy az én autóm! Szokták dicsérni parkolókban, házkörül, ismerősök.
A 2 literes Diesel tényleg mindig naprakész. az enyém 4 sebességes automata azzal sincs baj nagyon jól teljesít
Viszont ennek is megvannak a hibái és nem is fényezném tovább!
A legbosszantóbb a részecskeszűrő regenerálás!
amikor először csinálta azt hittem nem jutok haza ha még nem volt FAP rendszerű francia autód akkor felkészületlenül ér a pillanat amikor menet közben az autó ránt magán egy nagyot mintha csak leakarna fulladni és nem egyszer csinálja hanem kb 5 másodpercenként egyszer!
visszaesik a fordulatszám, mintha csak elromlott volna a gázpedál aztán hirtelen leadja a kimaradást is meg a gázadást is, mintha fel akarna robbani a motor! Persze autópályán nem nagy gáz az ilyen. Halad a gép és ha se elöl se hátul nincs senki nem gond kb 10 perc múlva abba is hagyja.
De van hogy akkor kezdi amikor beállsz valaki mögé a pirosnál ,vagy parkolásnál, amikor megugrik a fordulat szám az autó is előre ugrik! :D
És az a füst és szag amikor kijön belőle... Ilyenkor azért már nem vagyok olyan büszke rá! :)
Egy dolog lenne még amit megemlítenék az pedig a fényezés!
Nem tudom hogy a gyári lakkréteg milyen vastag lehetett. Szerintem az én autóm vagy nagyon sokszor volt polírozva, vagy eleve ilyennek készült. Nagyon hamar karcosodik szinte minden karc mély. Talán ez is a 12 év velejárója, de ezt egy kicsit nehezebben emésztem meg. :(
Összességében én azt gondolom reálisan állok az autóhasználathoz.
Ha megy hát kopik, ha kopik hát költségekkel jár. Ez van!
Nem háborodok fel hogy mennyi pénzt emésztet fel már megint az autó pedig szoktam számolgatni! :)
De nem tudom felróni neki mert egy igazi formás középkorú hölgy!
Nagy tapasztalat van mögötte látszik rajta a kór, de basszus, néha jobban tartja magát mint sok másik fiatalabb társa!
Uram bocsánat a kifejezésért de a Peugeot 407 az autók igazi milf-je! :)
Hibalista
- A 407 egyik igazi típushibája a fütésbox hideg-meleg állító lapát eltörése. - javítása költséges mert az egész műszerfalat ki kell építeni + egy új lapát kb 25-30 ezer!!! - De azért vannak a neten csináld magad megoldások, így én is kivágtam a műanyagot és megragasztottam a lapátot és utána epoxy-val visszafalaztam. - Költség 2000-3000Ft. - - Testhiba. - A másik típushiba. - ez lényegében egy fals pozitív visszajelzés a hátsó lámpák égőjének a kiégéséről. - itt is van egy csináld magad megoldás lényegében a földelést az eredeti tervezés helyett rögtön a kasztnira vezeted nem a lámpatest csatlakozójába. - Én nem éltem vele mivel amikor már jelzett elégé el volt olvadva már a csatlakozó, inkább vettem egy csatlakozót bontóban. - Inkább jelezzen h újra hibás és cserélem minthogy sem lassan elolvadjon. - 1000Ft - - Aztán - - Kerékcsapágy hátsó bal 35.000Ft - - Motor és váltótartó bakok 50.000Ft - - tempómat hol megy hol nem. nem létszükség - - vezető oldali ablak lehúzó irányító gomb nem húzta le az anyósülés ablakát csak fel. - Kiszedtem megtisztítottam az érintkezőket, jó lett. - - ABS hiba elég általános szenzor csere.
Ide hordtam szervizbe
Első autóm, első tapasztalataim a szervizekkel!Márkafüggetlen illetve márkaszervizekkel is hasonló tapasztalataim vannak.Nem tudom hogy mi az oka, de biztosat soha nem tudnak mondani, illetve egyfolytában túl vannak vállalva!Maradjunk annyiban, hogy üvölt a piaci rés a kiköltésre ebben az ágazatban és akkor senkit nem bántok meg, mert megértem az Ő helyzetüket is!
Értékelése: 2
Másik szerelő értékelése
Saját szerelőm!Egyik barátom cégében van saját autószerelő/műhely a saját flotta kezelésre. Hasonló okokból amit előbb írtam.Maximálisan elégedett vagyok!És nagyon szerencsésnek is tartom magam emiatt!Még megemlíteném a Peugeot 407 Club Hungary Facebook csoportot!!!Nem elhanyagolható a rendkívül gyors, segítőkész hozzállásuk!A 407 tulajok ősztapasztalata itt rendkívül hatékonyan egyesül.Nem kis dicséret illeti az oldal elíndítóját, illetve a máig aktív tagokat!Ha valaki nem rendelkezik olyan szerelői háttérrel, mint én akkor az ezen az oldalon ajánlott szerelőkhöz bátran betérhet!Én még nem jártam náluk így a szerelőkről alkotott véleményemmel nem venném egy kalap alá Őket! De egyszer biztosan felkeresem valamelyiküket!Ők is 10/10!
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 296000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.1/10) |
