Olyan jó! Biztos, hogy Pözsó?
Szöveges ítélet
Az autót a párom kapta a cégénél, el?tte BMW 316-osa volt. Sokat variáltunk, hogy mit válasszunk, szóba jött az új HONDA Accord, RENAULT Laguna stb. végül nem szóltam bele, ? a 407-es mellett döntött. Kicsit aggódtam, sok rosszat olvastam el?tte a Peugeot-król, viszont a 407-est a tesztek dícsérték.
Az autó kívülr?l és belülr?l is (szerintem) gyönyör?, az elején volt, hogy a rend?rök nyilvánvalóan csak azért állítottak meg, hogy belenézhessenek.
A kormány és a kapcsolók els?rangúak, a hatsebességes váltó is bejött, a tempomatjával imádok szórakozni autópályán.
A futóm? egy kicsit talán puhának t?nik, de az úttartása jó, és a kanyarokat is jól fekszi.
A motor elég er?s (2.2), ha odalépsz neki, megy mit a barom, viszont a hangjával nem tudtam igazán megbarátkozni, a nagyságáhopz képest nem elég férfias, kicsit az 1000 cm3 alatti japán kocsik kerregésére emlékeztet (kis túlzással).
200 felett is jól viselkedik az autó, nem tudom mennyi a vége, mert ritkán megyek vele "családi kontroll" nélkül.
A HIFI-je nem egy nagy történet, az els? hangszórók még elfogadhatóak, a hátsók azonban röhejesen gyengék, de céges autó, a fene fog rákölteni.
Egyvalami nagyon idegesít benne: a biztonsági öv bekapcsolására figyelmeztet? hang, ami iszonyú magas frekvenciájú fülsiketít?en éles dallam, és úgy vettem észre, hogy minél gyorsabban mész, annál er?sebben szól. Egyetlen módon lehet kiiktatni (azon kívül, hogy bekötöd magad), ha bekapcsolod az övet, és ráülsz.
Kisebb gondunk azért volt az autóval - egy id?ben nem akart m?ködni a fényszóró lekapcsolására figyelmeztet? csingilingi, és ezek szerint a motor leállítása sem hat semmilyen formában a fényszórókra, mert a feledékenységemnek heves bikázás lett az eredménye síruhában, izzadtan, fáradtan. Még néhányszor megcsinálta ezt velünk az autó rövid id?n belül, és pont mikor el akartuk vitetni szervizbe, önjavuló mechanizmusok léphettek fel, mert azóta kifogástalanul m?ködik...
A csomagtartója nem túl tágas, 4 személyes családnak hosszabb útra elkél a tet?csomagtartó.
Mindent összevetve nagyon jó autó, megszerettük, és sajnáljuk majd, ha le kell cserélni. Elnézve a többi véleményt, lehet hogy csak szerencsénk van vele, nade az is kell, nem igaz?
Az hogy megérte-e a pénzét igazából nem tudom megmondani, mert még arra se emlékszem, hogy mennyibe került (valahol 6 és 7 millió között volt), azért írok igent, mert leszámítva apró kellemetlenségeket, kiváló tapasztalataim vannak vele.
Hibalista
- igazából semmi, egyszer a kormány elkezdett rázkódni 110 és 130 között (130 felett megsz?nt...), de csak a szervízben rontottak el valamit a téli gumik feltételénél
Ide hordtam szervizbe
a cég intézte, nem tudom hova hordták
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 22000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 11 l |
Előző autója? | 316i | Következő autója? | még nem tudom |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |
