Kiváló úttartás, gyönyörű, kényelmes, de bosszantó
Szöveges ítélet
A sok bosszantó apróság ellenére, jó vezetni, szereti a dinamikus vezetést, kanyarban nagyon jó a futómű, autópályán kiváló, 1000km-ert egy szuszban levezetni abszolút nem fárasztó.
Előtte volt két 406-osom is, ahhoz képest sokat fejlödött, de nem értem miért kellett egy jól müködö klímát elcseszni.
Fogyasztásom autópályán 150-160-as tempóval: 6,9l/100km
Fogyasztásom városban: 10 liter, de megjegyzem, nyomom neki rendesen.
Hibalista
- Index kapcsoló indönként balról nem tért vissza - cs gariban - - Többszöri visszahívás, most is várnak... - - Klíma egyik csöve kilyukadt júniusban - cs garban, 2hétig, kellett várni az alkatrészre... Júniusban! - - Klímavezérlés szar. Hiába digit, mindig utána kell állítani kézzel, pl. tüzö napon állás után, az automatika nem tekeri fel a ventillátort, kézzel kell. Gar-ban nem tudnak ezzel mit kezdeni. - - Lábszellözö tökéletesen úgy van pozícionálva, hogy a gázpedálon lévö láb (a konstruktörök arra gondolhattak, hogy ez ritkán fordul csak elö) bokája takarja. Eredmény, nyáron fagyott bokacsont, télen meg fött. Gar-ban nem tudnak ezzel mit kezdeni. - - Anyósülés nyikorgott, de csak akkor ha ültek benne, - gar javítás (1nap) után már anélkül is nyikorgott amikor nem ültek benne, - megint gar jav (megint 1nap), visszatérés eredeti állapothoz, azaz csak akkor nyikorogott ha ültek benne, - szóltam, erre rendeltek egy új ülést garban (440.000,- Ft az értéke), - 2-3 hét után megjött, kicserélték... megint nyikorgott ha ültek benne, - 2 hónap szünet (már ami a szervizbe hordást illeti, ugyanis elfáradtam), s amikor már megint kezdem unni, ismét visszavittem, - s láss csodát 1 napos szerelés után rendbe jött. Biztos a szerelökre is ráfért a pihenés. - Lehet nem is kellett volna cserélni? - - A kerékör csavarok széria tartozék, ez rendes dolog, de a dísz-csavarkupakok nem maradnak meg rajta. Nem értem egy ilyen kis filléres dolgot miért nem lehet rendesen megcsinálni. - De van megoldás: sziroplaszttal oda kell ragasztani. Ezt a Peugeot-szervizekben is megtanulhatnák, mert szervizelés után szólni kellett érte. No persze amikor ezt szóvá tettem, értetlenkedve néztek rám, de csak rá kellett mutatni a mellettünk álló másik 407-esre, s rögtön megértették; arról ugyanis már hiányoztak a kupakok. - A baj csak az, hogy amikor legutóbb felszereltettem a téli gumikat, a gumisnak épp nem volt sziroplasztja. Azóta meg a kupakokat a hamutartóban hordom. - - Kopogás bal futóm?ben, valami csavart kellet meghúzni garban... - - Legújabb: csomagtérajtó nem nyit ki mindig. Hiába, szervómotoros. gar lesz ez is de megint vihetem vissza...
Ide hordtam szervizbe
Fábián, Bp. XI. ker. Jászóvár u. 1.Ha 40-50 év körüli nö lennék aki mindenre mosolyogva bólogat, biztos 10-es osztályzatot adnék.
Értékelése: 5
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 12000 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 14000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | 406 2.0 Supreme | Következő autója? | Land Cruiser |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.6/10) |
