A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 407 (2004)

407 2.0 HDI 

Az ítélet értékelése
3,4(5 db)

Jacques Foch - ejtsd Zsák FOS

Szöveges ítélet

Céggel együtt vettük, az előző ügyvezető használta. Alig volt benne 55 000 és már több mint két éves volt mikor beleültem. Persze gari már fuccs. Nálam mozgalmas élete volt, napi 300 km csak a meló oda vissza, volt ideje tehát megmutatni a foga fehérét. 60 000 - nél már kezdődött is a java, úton hagyott. Nagynyomású szívattyú. Javítás 230 000, nem sokkal utána rángatás kezdődött amit azóta senki nem tudott kideríteni mitől. Kb 800 km-ként újra meg újra előjött és kb 10 percig tartott. Semmit nem írt be a computerbe, hiába diagnosztizálgatták. Nagy okosan mondták hogy menjek oda vele akkor amikor csinálja....köszi. Nagyon idegesítő volt és szerintem a végén ez a jelenség tette gallyra a turbot ugyanis egy ilyen után vagy inkább közben halt meg.Tovább...Olyan 80 000 körül klíma kidőlt, potom 20 rugó a javítás de idegesítő napokig nem volt kocsim. Aztán 120 000 - ig semmi. A nagy szervíz után nem sokkal ismét megállt - nagynyomású szivattyú. Mondták azért mert szar üzemanyaggal járok. Mondom köszi ez van a kutakon (mivel a cég fizeti semmi indokom nem volt manipulálni a gázolajjal, megálltam ahol elfogyott és töltöttem). Leginkább ÖMV, SHELL,ESSO. Megcsinálták, kipengettem érte a lét és meghirdettem. Pont megjött a vevőm, erre elfüstöl a turbo búcsúajándékként egy szokásos rángatási széria után. 270 000 Ft felújított turboval, katalizátor cserével. A vevő kitartott, ő egy kereskedő. Azt mondja jól el tudja adni. Én ennek örülök, de annak még jobban hogy nem látom többé ezt a rakás szart. Csak azt sajnálom akihez kerülni fog. Francia autót soha többé és senki se gondolkozzon ilyen szarnak a megvárárlásán!

Hibalista

- nagynyomású szivattyú 60 000 - nél 230 000 Ft
- nagynyomású szivattyú 120 000 - nél 230 000 Ft
- turbo kaputt 125 000 - nél 270 000 Ft

Ide hordtam szervizbe

több márkaszervízbe (Veszprém, Fábián, Vác, épp ahol lerohadt) mind szar. nem értenek a saját sz*rjukhoz, keresgélnek össze vissza a hiba után. Nincs alkatrész raktáron, egy szar klíma csőért 4 napot vártam.

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

Beleznay Auto. Minden szar van bontottan de lehúzzák az embert, nem is kicsit.

Értékelése: 2

Képek az autómról

Fenntartási költség (1) Évjárat 2004
Kényelem (3) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 55000
Megbízhatóság (1) Vezetett km 70000
Szerviztapasztalat (2) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? S40 Következő autója? Honda Accord 2.2 ictdi
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (1.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 407 2004 (2005 - 2008)

További ítéletek (70 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)