Jacques Foch - ejtsd Zsák FOS
Szöveges ítélet
Céggel együtt vettük, az előző ügyvezető használta. Alig volt benne 55 000 és már több mint két éves volt mikor beleültem. Persze gari már fuccs. Nálam mozgalmas élete volt, napi 300 km csak a meló oda vissza, volt ideje tehát megmutatni a foga fehérét. 60 000 - nél már kezdődött is a java, úton hagyott. Nagynyomású szívattyú. Javítás 230 000, nem sokkal utána rángatás kezdődött amit azóta senki nem tudott kideríteni mitől. Kb 800 km-ként újra meg újra előjött és kb 10 percig tartott. Semmit nem írt be a computerbe, hiába diagnosztizálgatták. Nagy okosan mondták hogy menjek oda vele akkor amikor csinálja....köszi. Nagyon idegesítő volt és szerintem a végén ez a jelenség tette gallyra a turbot ugyanis egy ilyen után vagy inkább közben halt meg.Tovább...Olyan 80 000 körül klíma kidőlt, potom 20 rugó a javítás de idegesítő napokig nem volt kocsim. Aztán 120 000 - ig semmi. A nagy szervíz után nem sokkal ismét megállt - nagynyomású szivattyú. Mondták azért mert szar üzemanyaggal járok. Mondom köszi ez van a kutakon (mivel a cég fizeti semmi indokom nem volt manipulálni a gázolajjal, megálltam ahol elfogyott és töltöttem). Leginkább ÖMV, SHELL,ESSO. Megcsinálták, kipengettem érte a lét és meghirdettem. Pont megjött a vevőm, erre elfüstöl a turbo búcsúajándékként egy szokásos rángatási széria után. 270 000 Ft felújított turboval, katalizátor cserével. A vevő kitartott, ő egy kereskedő. Azt mondja jól el tudja adni. Én ennek örülök, de annak még jobban hogy nem látom többé ezt a rakás szart. Csak azt sajnálom akihez kerülni fog. Francia autót soha többé és senki se gondolkozzon ilyen szarnak a megvárárlásán!
Hibalista
- nagynyomású szivattyú 60 000 - nél 230 000 Ft
- nagynyomású szivattyú 120 000 - nél 230 000 Ft
- turbo kaputt 125 000 - nél 270 000 Ft
Ide hordtam szervizbe
több márkaszervízbe (Veszprém, Fábián, Vác, épp ahol lerohadt) mind szar. nem értenek a saját sz*rjukhoz, keresgélnek össze vissza a hiba után. Nincs alkatrész raktáron, egy szar klíma csőért 4 napot vártam.
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
Beleznay Auto. Minden szar van bontottan de lehúzzák az embert, nem is kicsit.
Értékelése: 2
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 55000 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 70000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | S40 | Következő autója? | Honda Accord 2.2 ictdi |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (1.8/10) |
