A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 407 (2004)

407 2.7 Hdi Coupé 

Az ítélet értékelése
3,5(2 db)

Fekete Párduc identitásválságban

Szöveges ítélet

A forma nálam eladta, de...
1: Sárnehéz, ezt érezni is a kicsit "buta" mozgásán, a nehéz motor miatt pedig kicsit orrtolós is.
2: Csodaszép a 18as kerék de a futómű hangolással együtt a "csomag" ráz ami szerintem rossz. Ez egy GT nem sportkocsi szóval ne rázzon. Ami a dráma szuperlatívusza ha keményíted a futóművet -mert ugye erre van egy külön gomb- de ekkor rugózásról már szinte beszélni is felesleges. Ez akkor lett volna király ötlet ha egy határozottan lágyabb irányból lehetne kissé keményebbre venni.
3: a 6os Aisin automata nagy csalódás (legalábbis nekem, lentebb látható hogy min szocializálódtam, szóval ez esetleg nem csoda de azért engem zavar) mert se nem finom se nem gyors. Egyedül a visszaváltásokat csinálja jól. Összességében a motorral nem sikerült jól összelőni. Gyűlölöm hogy feleslegesen tartja nagy fordulaton le és felváltásnál is. (hát van a géptető alatt egy 204 lóerős nyomatékgyár és folyamatosan 2000 körül akarja tartani a fordulatot ha kell ha nem... és ugyanez a motor más váltóval -Jaguar- mint az álom) A 3as és a 4es közti óriási szlip meg elsőre egyenesen hajmeresztő volt, tényleg azt hittem hogy beköszön egy automata felújítás már 80ezernél.
Minden más viszont bejön, szóval összességében kedvelem. (Például a keret nélküli ablakok ellenére csendes, a V6os dízel szépen jár és kellően erős, szóval tudna jól menni ha az automata nem fogja le)
A fogyasztás nálam 6,5-7,5 között alakul, de sürgős dolgom nem szokott lenni, szóval ez lehet állítólag 10 feletti is adott esetben.

Hibalista

- Kezdtünk egy hátsó futómű felőli kopogással: rugós tag csere, mert itt ugye egy technológiai egységről beszélünk. Mindkettő kész volt. Napokkal később a csomagtér nyitója nem működött, csak a távirányító. Kábelköteg forrasztás segített. Ilyet sem tapasztaltam még más autóban, de megnyugtattak, hogy ez ilyen. Tiszta mázli hogy ugyanez a csapat már cserélte a fűtésboxot a törött terelő lapátokkal együtt (ami szintén az "ez ilyen" kategória) Imádom ezeket az ilyeneket! :) Aztán jött minden PSA-s tulaj réme: Deppolution System Faulty. Ezúttal az elkokszosodott MAP szenzor tisztítás segített, szóval ez nálam szódával simán lecsúszik. Közben a navigáció akadozva járt, hidegben meg már nem nagyon kapta el a DVD fonalát, úgyhogy szakértő segítséggel olvasó fejet cseréltünk. Valószínűleg az előző tulaj feszt MP3as CD-ket hallgatott így a fej elfáradt. Ez se gáz 2006 óta, nem volt vészes a csere + a srác meglehetősen képben volt a 407eket sújtó elektronikai gondokkal, szóval volt miről beszélgetnünk. - Egyszer a váltó egy padkára állás közben leböffenő motor miatt vész üzemmódba kapcsolt amit néhány kilométer után újra normál üzemre váltott. Ilyen végülis előfordulhat, nem? De. - Az elkokszolódott MAP szenzor okán a remek szerelővel (lásd az értékelésnél) átbeszéltünk egy EGR falazás témakört is. Értem én hogy a környezetet óvni kell, de aki látott regeneráló dízelt az sejtheti hogy ez itt a sok hűhó semmiért. (szilárd meggyőződésem hogy ez az egész szarakodás a katalógusadatoknak és a NEDC ciklusnak szól) Nem mellesleg meg az autó halála a folyamat, látnotok kellett volna azt a szenzort... Szóval emberünk ajánlotta magát a művelet levezénylésére (fizikai és szoftveres belenyúlás, amitől kissé ódzkodtam, de az is meggyőzően zajlott) ami tökéletesen sikerült is, tényleg sokkal nyugodtabb vagyok azóta hiszen nem egy öngyilkos motorral a géptető alatt autózom, az eredmény pedig az lett amit vártunk. Bónusz, hogy azóta a fogyasztás is jobb lett. Állítólag némi teljesítményt veszt ilyenkor a motor, de 204 lóerőből akár fogyhat is egy kevés, ezt fair cserének gondolom.

Ide hordtam szervizbe

PUG Fábián - dráma! (erről ennyi talán elég is)

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

BETG - eddig minden ok, a gondok megoldódtak, a műhelyben télen is tud meleg lenni (amit nagyon díjazok, ha már ott állok "felettük" a tőlem meglehetősen távoli műhelyük okán) és szakértő történetekkel szórakoztatnak szerelgetés után vagy magyarázattal szolgálnak egy-egy fázisnál. Kedvelem az ilyet.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2006
Kényelem (3) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 89000
Megbízhatóság (5) Vezetett km 16000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? e38 740i Következő autója? CL
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (6.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 407 2004 (2005 - 2008)

További ítéletek (70 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)