A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 407 (2004)

407 2.0 benzines 4 ajtos 

Az ítélet értékelése
4,0(5 db)

Csinos Francia, harapnivalo fenékkel !!

Szöveges ítélet

Sokat hezitaltam, hogy irjak-e a tapasztalataimrol, de amikor azt olvastam, hogy " ez egy nagyon jo auto mar 10000 km-et mentem vele es semmi baja nem volt, akimeg autopalyan akar szaguldozni az vegyen 1,6 -ost " ugy dontottem irok. Ezt egyebkent ha jol emlekszem egy 1,4-es motoru toyota corolla tulaj irta.
Elöre bocsatom, hogy nagyon sok auto megfordult mar nalunk, ugy sajat es ceges is. / 47 eves vagyok / Neha utalok ket autora az egyik BMW 520d 2002-es, a masik MB E220 cdi 2001-es, de nem ezekkel fogom osszehasonlitani !
Szoval az auto: Ceges autokent jott a portara, 10000 km-el. Hogy masok hogy állnak a nemazenyemautohoz azt jol mutatja, hogy kezelesi konyv mar nemvolt a szervizkonyv pedig mintha kavéba ázott volna egy jo ideig. A kocsi külsö formaja jellegzetes francia, kicsit individualista kinezete van osszessegeben tetszik. A belter puha pluss, fa betetekkel - izleses. Az első negativum az üles : nem lehet ugy süllyeszteni hogy az ülölap vizszintes maradjon! Csak a hatso resz sullyed, feltetelezik, hogy aki lejjebb ul az fekszik is. A BMW es a Merci is tudja ezt, és ebben az árkategoriában ettől az autotol is elvarhato lenne. / Az 1988-as Toyota Camry autom is tudta ezt. / Egyszeruen gyulolom, ezt a megoldast. Ha fenn tartottam az ulest akkor a fejemet vertem be a ki-beszallaskor. A motor-valto-kuplung teszi a dolgat 130e Km van benne semmi gond nem volt. Nagyon jol passzol ez a ketliteres motor az autohoz. Mar van nyomateka a halk poroszkalashoz, taposva pedig orommel szaguld. Jo sokat porog, foleg autopalyan kapok fraszt es szornyulkodom, hogy mennyit eszik. Persze a Mercihez merten. Minden rendes auto ha kimegyunk a palyara akkor csokken a fogyasztasa ennek meg felfele megy. Na mindegy, igy is megelegszik 8-9 literrel. A klimaja automata ami nagyon hamar kezdett hatastalan lenni ugy 60-70 e Km utan mar alig hutott.
Volt egy affer : elhagytuk a forgalmit meg a kulcsot igy ki kellett cserelni a zarszettet. No akkor a klimat is nezzek meg - gondoltam feltoltik jelolt gazzal majd jaratjak, megnezik hol ereszt es esetleg megjavitjak. Nem ez tortent. A markaszerviz kicserelte a pollenszurot! Igen, es kozolték, hogy most mar jo. Igen szemrehanyoan kerdeztem, hogy ha valoban ez volt a baja akkor a rendes szervizek alkalmabol vajon miert nem ejtettek meg. Persze nem volt valasz. A klima most is halovany hianyzik jo par dekagramm gaz.
Van benne kitoresgatlo, ami nagyon nem jo. Akkor avatkozik be amikor mar keso. A BMW mire megmozdithattam volna a kormanyt mar korrigalt is. A kiporgesgatlot hoban latyakban jobb kikapcsolni, mert nagyon elveszi a lenduletet.
A masik bosszanto kis hulyesege: a radio economy modja ! Hosszabb allasnal kb 20 perc, bent ulok es halgatnam a radiot: kikapcsol. No sebaj visszakapcsolom. Radio 5 perc utan kikapcsol. No sebaj visszakapcsolom - NEM LEHET. No sebaj gyujtas - radio nem kapcsolhato. Nem folytatom ujbol sokat kell menni, hogy lehessen hallgatni. Örulet.
Egy aprosag ami nagyon tetszett az autoban : A hatso ajtokra es ahatso szelvedore felhuzhato rolo. Ami azert tetszett nagyon mert ezt a plusszt keves penzert adjak es ket hatso legzsakkal egyutt!!
Összességében nem rossz auto. Két garnitura gumival elmentunk 130e Km-et. Ugyhogy a futomu rendben van, birja a rosszabb Magyarorszagi utakat is. 2007.06-tol a mai napig azaz 2009.04.03.-ig futotta ezt a km mennyiseget. Kiveve az elso 10ezret. Szoval egy kellöen motorizalt auto 4 embernek kenyelmes.
Majd elfelejtettem : volt nalam egy 1,8 -as kombi 407-es amikor a kulcs mizeria volt. Sokkal gyengebnek tunt valoszinuleg az EURO besorolasa is 3-as volt. Kozerthetobben regebbi fejlesztesu blokknak tunt. De nagyon. A kombi karosszeria amilyen szep kovulrol olyan csuf belulrol.
Hat ennyi tapasztalat gyult ossze nalunk.

Hibalista

- Klima, ami nem az auto hibaja volt, hanem a szervize!
- A 120ezres szerviznel csereltek az elso vizhutot garanciaban. Bár én nem vettem eszre, hogy csopogott volna valami...

Ide hordtam szervizbe

Marka szerviz

Értékelése: 2

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2007
Kényelem (5) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 10000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 120000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Mercedes E220cdi Következő autója?
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 407 2004 (2005 - 2008)

További ítéletek (70 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)