Az oroszlán ugrani készül (ránézésre)
Szöveges ítélet
Céges autóként használom, a megadott fogyasztás a norma ami lazán tartható vele a hétköznapokban. Csak nagyon sietni ne kelljen illetve a városi tötymörgés növelheti a átlagot villámgyorsan. Szerintem a formája még ma sem hétköznapi, meg-megnézik az utcán (a gyár se túl sok ráncot varrt fel rajta). Kicsit furcsa a ping-pong asztalnyi eleje, nem sikerül megszokni, hogy gyakorlatilag az autó közepén ülök. A váltója a francia szokásosnál kicsit határozottabb, de még mindig fényévekre van az etalonoktól. Fékjei minden helyzetben pontosak, hatékonyak. Kényelmesek, határozott tartásúak az ülései, 1200 km-t vezettem egyben és nem kellett targonca a kiszálláshoz. A nagy megelégedettség igaz az autó közepéig. A hátsó traktus belülről a külső forma áldozata lett. A második sorban utazó 180 cm feletti állampolgárok erős kompromisszumkészsége sokat segít hosszab távok egyben történő megtételére. A csomagtartó nyílása szűk és nem jól pakolható. Nyitása és lezárása jelentősen növeli egy alapos kéztörlés/mosás esélyét. De kit érdekel mindez? Jobbára egyedül használom, és még sosem ültem hátul. A saját bőröndöm+laptoptáska simán belefér. A feleségem persze pikk-pakk tele tudja rakni. Az ár/érték aránya szerintem a jelenleg piacon kapható autók közül az egyik legjobb, főleg az SW-é. A 2,2 HDI motorral, kombi kasznvial ha volna rá keretem nem túl sokat vacakolnék. Igazság szerint nagyon szeretem VEZETNI.
Hibalista
- Központi kijelző - garanciális csere
Ide hordtam szervizbe
Márkaszerviz
Értékelése: 6
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 35000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | 306 1,6 HDI | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.1/10) |
