A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 407 (2004)

407 407 2.0 Hdi 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Álomhajó némi kompromisszummal

Szöveges ítélet

Szerelem els? látásra. Beleestem, mint vak ló a gödörbe. Gyönyör?, imádnivalóan szép. Ami nem tetszik: csomagtartó ajtaja picinke, nehezen pakolható, alacsony a tér, b?rönd csak fektetve fér el. Viszont elég a 407 lityi. Mögöttem gyereknek sincs elég lábhely, mivel tövig hátra kell tolni az ülést, hogy elférjek. Lökhárító alacsony, meg kell gondolni, bevállalható-e parkoláskor a szegély fölé hajtani. Amúgy a kényelem pazar, f?úri. Ha gyerek ül hátul, ott is. Bels? szélesség, lábhelyet leszámítva a tér, a kidolgozás min?sége, a felszereltség jó. Klímával, klíma nélkül szell?zés kifogástalan. Gyári cédé-rádió zene?rültek igényeit leszámítva tökéletes. Menetdinamika, stabilitás kifogástalan, fogyasztás csodálatos. Nem tetszik, hogy a futóm? útbordákon áthajtva nyög. A könyökl? a két els? ülés között nyitható, ami jó dolog, de a m?anyag zár rossz úton nyöszörög. Néhanapján lokalizálhatatlan ciripelés innét-onnét, aztán magától abbahagyja. A biztonsági öv nehezen húzódik vissza a házába, segíteni kell neki. Nem mintha soxor kellene nyitogatni a motorház tetejét, de azért 7 millióért igazán lehetne benne gázteleszpók. Illesztési hézagok az ajtóknál gumírozottak, igényes. Illesztések nem nagyobbak, mint az A-Merciben. Mondjuk, abban is lehetne kisebb. Megy, mint állat, 136 ló b?ven elég. Megpakolva az autót sem kevés a ménes, ekkor is lehet ugrálni, dinamizmusa ekkor is csak a terheletlen állapothoz képest csökken. Még így is szóvá teheti a hitves a man?vert. Az A-val összevetve, bár a 2 nem egy kategória, a német min?sége meggy?z?bb. A vártnál látványosabb a különbség a német és a francia autó-felfogás között.
--------------------------
Elmúlt még egy év... virágba borultak a fák, tűzött a nyári nap, jönnek az emelt összegű gázszámlák és már most látszik, hogy a komótosan közeledő tél felszedi a teraszon a járólapot. Sándor, ezért még számolunk. Ja, az autó. Most 37500-on áll az óra. Azt kell mondanom, hogy az autó következetes. Csak azok a kifogásolni valók vannak most is, mint vadiúj korában, azaz terheletlen autónál útbordákon zörög a hátsó futó, ami méltatlan a géposztályhoz, cserébe viszont általános lehet, legalábbis a sorstársak ítéleteiből ez tűnik ki. Kategóriatársak háromcsillagos ítéleteinek olvasásával vigasztalódom. A korábban említett, lokalizálhatatlan ciripelés mostanság mintha összement volna a hidegben, nem jellemző. Lassú menetben, pl. kertbe forduláskor gyors kormány-alászedéskor morog a szervó, a szerviz szerint az összes ilyen. Az autó elektronikája kifogástalan, sőt, még izzót sem kellett cserélni. Az automata lámpakacsolást kiiktattam. Téli reggel sötétben indulva felkapcsol, virradatkor lekapcsol, rendőr számonkér. Úgyhogy inaktiváltam. Automata ablaktörlő érzékenysége nem állítható, szakaszos törlés nincs, kár; néha kimondottan dühítő tud lenni. A kétzónás klíma nagyon jó, huzatmentes, pillanatok alatt párátlanít, csendesen dolgozik, automata beállítással jól osztja el a levegőt. Motor kitűnő, ereje, rugalmassága, fogyasztása nagyon jó. Országúton 100-110 között, pályán 150-nel, városban, ahogy lehet, az utóbbi 5.700 km átlaga 5,6 liter/100 km. Előtte is ennyi, max. 6 liter volt, az is télen. Klímával, lámpával, akár terhelve is. Váltó nagyon jó. Határozott mozdulatokat igényel, de hang nélkül, egyértelműen siklik a fokozatba. Hátramenet kapcsolása is kifogástalan. Valahol olvastam, hogy az első tengelyre esik az autó súlyának 2/3-a. Nem tudom, ez igaz-e, a formájából kiindulva elképzelhető. Ennek ellenére az autó stabil, eddig kétszer kapcsolt be a menetstabilizáló, egyszer, amikor tükörjégen repesztettem vagy 5 km/h-val, máskor a parti homokban, indulás-fordulás közben, provokatíve. A féket nem érzem eléggé brutálisnak, lehet, csak azért, mert az autóban nem érezni nagynak a sebességet. Jó autó, a kifogásolt tételek annyiban is bosszantóak, hogy ezeket a piacra dobás előtti tesztek tapasztalatai alapján gond nélkül kiküszöbölhették volna. Enmagam a gépet négy csillagra értékelem, nem tudom, a Rácz Tomi mit hoz ki a korrektúrasablon alapján, majd kiderül a listán.

Hibalista

- indexkar csere garanciában, valami szelep a kipufogónál ugyancsak garanciában, de ezek még tavaly év elején, amúgy csak olajcsere

Ide hordtam szervizbe

A veszpérmi Vector-car és a balatonboglári Pug Máté alapvetően jó.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2004
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 37500
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Scenic Következő autója? Mercedes
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 407 2004 (2005 - 2008)

További ítéletek (70 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)