Álomhajó némi kompromisszummal
Szöveges ítélet
Szerelem els? látásra. Beleestem, mint vak ló a gödörbe. Gyönyör?, imádnivalóan szép. Ami nem tetszik: csomagtartó ajtaja picinke, nehezen pakolható, alacsony a tér, b?rönd csak fektetve fér el. Viszont elég a 407 lityi. Mögöttem gyereknek sincs elég lábhely, mivel tövig hátra kell tolni az ülést, hogy elférjek. Lökhárító alacsony, meg kell gondolni, bevállalható-e parkoláskor a szegély fölé hajtani. Amúgy a kényelem pazar, f?úri. Ha gyerek ül hátul, ott is. Bels? szélesség, lábhelyet leszámítva a tér, a kidolgozás min?sége, a felszereltség jó. Klímával, klíma nélkül szell?zés kifogástalan. Gyári cédé-rádió zene?rültek igényeit leszámítva tökéletes. Menetdinamika, stabilitás kifogástalan, fogyasztás csodálatos. Nem tetszik, hogy a futóm? útbordákon áthajtva nyög. A könyökl? a két els? ülés között nyitható, ami jó dolog, de a m?anyag zár rossz úton nyöszörög. Néhanapján lokalizálhatatlan ciripelés innét-onnét, aztán magától abbahagyja. A biztonsági öv nehezen húzódik vissza a házába, segíteni kell neki. Nem mintha soxor kellene nyitogatni a motorház tetejét, de azért 7 millióért igazán lehetne benne gázteleszpók. Illesztési hézagok az ajtóknál gumírozottak, igényes. Illesztések nem nagyobbak, mint az A-Merciben. Mondjuk, abban is lehetne kisebb. Megy, mint állat, 136 ló b?ven elég. Megpakolva az autót sem kevés a ménes, ekkor is lehet ugrálni, dinamizmusa ekkor is csak a terheletlen állapothoz képest csökken. Még így is szóvá teheti a hitves a man?vert. Az A-val összevetve, bár a 2 nem egy kategória, a német min?sége meggy?z?bb. A vártnál látványosabb a különbség a német és a francia autó-felfogás között.
Hibalista
- Indexkapcsoló, balra index után csak az esetek felében ment vissza a helyére, csere gariban.
- Fék kegyetlen csikorgása, kétszeri javítás gariban, utána t?rhet?. Kipufogóban lév? fojtószelep - van ilyen? azt mondták, ez ment ki - beragadt, 2000/perc alatt rángatott. Aztán elmúlt, de azért kicserélték gariban.
- 2 x visszahívás, valami rögzít?patent-meger?sítés a vonóhorognál, + adalék utántöltése a részecskesz?r?ben.
- Most hívják vissza harmadszor, önindító fejlesztése céljából. Sose volt vele gondom.
- Olajcsere 20 ezernél, hazai specialitás lehet, mert a szervizkönyv 30 ezrenként írja el?. 55 rugó!!!!! Egy sima olajcsere!!! Olaj meg alátétek, meg az, ami ehhez kell, de semmi más. Elkölthet? a fogyasztáson megspórolt lé.
Ide hordtam szervizbe
Pug Balatonboglár. Aranyosak, kedvesek, úriemberek, hozzáért?k.
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 21500 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Scenic | Következő autója? | A 150 Elegance |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.6/10) |
