A német pénznyelők után még a fizetésem is megmarad!
Szöveges ítélet
Volt Opelem, BMW-m, VW-m, Mercedesem, de valahogy ezeket az autókat mindig szerelni kellett, minden fizetés kevés volt arra, hogy ne legyen valami gondjuk, bajuk.
Volt Mitsubishim is, azzal csak menni kellett, még a kopó alkatrész se akart kopni. Nem kellett költeni rá mert nem romlott el soha. Sajnos totálkárra vágtam egy elalvás után.
És van a Peugeot. 1500 Kg, kombi, 2000 benzin, klímával, négyen és 7,2 a fogyasztása. Jelentős városi fogyasztással belemegyek a 8,3 literbe. 90-110 között 6,3. De nem is ez a lényeg.
Indítok, megy és nem kell költenem rá. Adagoló? Nagynyomású szivattyú? Injektorok? EGR? Lambda szonda? Állandóan ezekkel a problémákkal küzdöttem a német autóimmal. Csak költöttem, nyomtam beléjük a jó magyar forintot és sose voltak megbízhatóak. Lerobbanások, fizetések benyelése. Ezek után lett egy francia autó és megmarad a fizetésem is. Most már a családra költöm.
Még megemlítem a kényelmet. Egyszerűen nem értem, hogy a németek miért nem csinálnak kényelmes ülést? Mindegy lenne beraknának egy fatőkét. Hát ebben és bármelyik franciában körbeölelő fotelek vannak. Ugyan miért utazzak fatőkén mikor fotelben is lehet.
Hibalista
- Mikor megvettem az egyik oldalon alsó lengőkar csapágyat cseréltem, ez volt csak rossz rajta. Még gyári volt. "Csak" 190000 km-t bírt. Egy jobb hátsó ablakemelő bowden szakadás volt még és egy ABS jeladó adta meg magát.
Ide hordtam szervizbe
Szerelő vagyok, saját magam javítom.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 190000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Astra G Caravan 1,7 TD | Következő autója? | 508 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.3/10) |
