A háttér nem garantálja a hosszu távu gondatlan autozást.
Szöveges ítélet
Kényelemes,csendes, nem éppen szürek porszem a kategoriájában már ami a designet illeti.
Szervizköltsegit tekintve meglepöen drága, föleg ha még a régebbi modelleknél a részecskeszüröfelujitást is ide vesszük.(Az eljárás ingyenes csak az anyagköltség fizetendö ami anno kb. 55.000 Ft volt).
Szinte pontosan 100.000 km-ig semmi gondom nem volt vele. Még az oly sokat emlegetett ellektromos mifenék sem jöttek ki rajta. Elörelátóan, vagy pesszimistán (kinek hogy tetszik) a garanciát meghosszabitottam 3 év vagy 150.000 km-re igy a 106.000 km-nél kijött turbohiba nem az én költségem volt. A szerviz kb. 4.500€-ra mondta nekem akkor a javítást.
A autoval semmi gondom nem volt eddig. Utánna sem egy darabig. Aztán 138.000 km-nél motorhibás lett. És mivel ez már 5 nappal a 3. év letelte után volt a gyár nem volt hajlando semmi nemü segitséget vagy fellelösséget vállalni.
Egy rövid levélben közölték, hogy 130.000 km-ig szivesen segitenek de mivel én ezt a határt már meghaladtam igy a továbbiakban nem áll modjukban részt vállalni a problémából. Hozzá tenném, elötte is Peugeottom volt ujonnan vásárolva mint ez(607). A gyár nem törekedett a vásárloi megtartására.
Nem komentállom tovább a dolgot,de egy német auto esetében az ugynevezett "kullanz eljárás" máshogy néz ki.
Hibalista
- 106.000 km: turbo - 138.000 km : motorhiba (kenés megszünt, szelepek elhajoltak, diezelolaj került a motorteknöbe ...)
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 138000 |
Szerviztapasztalat | (4) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | 607 2.2 HDI | Következő autója? | BMW 520 D |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.5/10) |
