A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 407 (2004)

407 1.8 

Az ítélet értékelése
1,8(6 db)

407 a játéknak vége -ahogy az eredeti szlogen is szólt!

Szöveges ítélet

Amikor kijött a típus rögtön tudtam hogy nekem ilyen kell. Több mint egy éve sikerült hozzájutnom. Az autó kezesbárány. A céges Opel Astra kombiból átülve, mintha ég és föld lenne. A szervó a váltó, az ülések, mind a tökéletes kényelmet szolgálják. A feláras JBL hifi istenien szól, 200-nál sem hallani semmi motorzajt az utastérben. Ami még meglepett, hogy mennyire tisztelik a mérete és úgy a megjelenése miatt az emberek az utakon. Például a 206osommal bármilyen BMW-t max megpróbálhattam levillogni 160nál, de 100-ból 99szer inkább gázra léptek. Ebben 100-nál is félreálnak, és nem versenyeznek. 1 év alatt 30.000km-t hajtottam bele. A 4 tárcsa már most megszolgálta az árát, volt durvább fékezésem is országúton, ahol csak az autón múlott, és megmondom őszintén, nem hittem hogy sikerül megállni... Ami nekem kicsit fájdalmas, hogy nem lehet a sok elektronika miatt, és a jelentős méretéből kifolyólag keresztbe csúsztatni körforgóknál, mint az előd kis 206-ost. Viszont mai napig öröm beszállni. Eleganciája, megjelenése -krómozott rács- miatt mai napig megcsodálják páran az utcán. Egy kellemes elismerés... két srác nézte az autóm a Campi előtt... hallottam hogy tanácskoznak hogy milyen felnit tennének rá, és egy szárnyat hiányoltak róla... Én csak annyit mondtam hogy ez nem tuning gép, hanem egy elegáns autó. Nem értették mire gondolok. Majd beszálltam a saját 407-esembe, láttam a döbbenetet az arcukon, nem gondolták hogy az enyém ... majd Ők is beszálltak a tuning Swiftbe (nem vicc - akkora vasalódeszkával hátul hogy az már vezetőszárnyak is megfelelt volna :) ) és én cirkáltam el emelt fővel a parkolóból... Én maximálisan elégedett vagyok, innen tovább már csak a 407 coupé... de ha esetleg jönna a 608... elgondolkodnék!

Hibalista

- Hátsó fékpofa csere - 14000 Ft full hátsó 4 pofa csere. Szervízciklus miatt ideje volt - 82000-et bírt ki, és még volt rajta pár 1000 km :)
-
- Motor vízhőfokmérő - 8000 Ft cserével együtt.

Ide hordtam szervizbe

Privát szerelő

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2005
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 54000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? 206 Következő autója? 407 coupé
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 407 2004 (2005 - 2008)

További ítéletek (70 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)