Szolgálatkész Jean
Szöveges ítélet
a motor csodálatos, én belerakattam egy olyan tuningot, ami a nyomatékgörbe csúcsát még inkább eltolja az alacsonyab fordulatok irányába. Innent?l kezdve 5.-ikben 90-nél normálisan lehetett vele kiugrani, nem kellett visszakapcsolni.
Az autón a legszarabb az összes elektromos és elektronikus csatlakozó. Krónikus hibák (ca. 3-4 havonta): a légzsák bejelez (oldallégzsák) mert az ülés alatti érintkez? korrodál,
a klíma sose megy a tél utáni els? nagyobb melegnél, mert a h?t?ventillátor 2. fokozatának reléje beég, korrodál, stb., s nem kapcsol.
Az els? ?lések háttámlájának állítása katasztrofális.
Ami viszont nagyon jó: HDI 2.0-ás motor pazar
Csomagtér (vigyázat ez kombi) nagyon jó.
Kényelem: jó
Futásteljesítmény: elég jó.
Hibalista
- vezérl?egység
- légzsákcsatlakozó
- h?t?ventillátor relé
Ide hordtam szervizbe
Peugeot szercíz Gy?r (P&P Lux Kft.)
annyira pocsék volt, hogy a Peugeot már megvonta a márkaképviseleti jogot is t?lük.
Értékelése: 4
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 270000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | XM 2,5TDI | Következő autója? | mindenképpen kényelmes francia és kombi |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.9/10) |
