A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 406 (1995-2004)

406 2.2 16V Supreme 

Az ítélet értékelése
3,0(2 db)

Pininfarina limuzinja

Szöveges ítélet

Tulajdonképpen ha nincs ez a motor (2.2 16V - 160 LE), nem is veszem ezt az autót, hiszen el?tte egy 150 lovas 605-ösöm volt és nem akartam átülni egy gyengébbe, a V6-os drágának t?nt, dízelpárti meg nem igazán vagyok. Mikor a 607 megjelent, a 406-ba is belerakták ezt a motort és ez, illetve a nagyon jó (új) ár döntött abban, hogy megvegyem, pedig a 406, mint modell már akkor sem volt fiatal, viszont Pininfarina id?tállót rajzolt.
Nem bántam meg, hiszen szerintem a Peugeot egyik legjobb és legkorszer?bb motorja nagyon jó menetteljesítménnyel. Én nem kíméltem bejáratósan sem, rövid ideig tartó, de határozott terheléseket kapott az els? pár ezer km-en keresztül. Utána és máig (2005 március) is dinamikusan használom. Határozottan jól megy, s?t néha meglep?dök, hogy mennyire jól. Mind gyorsulásban, mind rugalmasságban és végsebességre is egyértelm?en túlteljesíti a gyári adatokat, er?sebb autók bánatára.:-) 200 felett egy padlógázra tisztes gyorsulás a válasz, még az ülésbe is belenyom. Óra szerint 240 a vége, de 230-ig úgy megy mint akit seggbe rúgtak. Nyugati autópályákon a 180-as utazót kényelmesen tudja tartani.

Amit nagyon szeretek benne, hogy már 2000-es fordulatnál ott van szinte az összes nyomaték, azaz nem kell visszakapcsolgatni, rendesen húz, akár egy dízel. A fogyasztása pedig szintén jó: átlagban 8.5. Legkisebb fogyasztásom: 6.5, a legnagyobb 13 volt. Országúton hosszútávon kb 7-7.3 litert eszik és ebben benne van, hogy 130 km/h-ig lehet hajtani.

Ebben a felszereltségben szinte minden benne van, a digit klíma, fed.computer, elektromos és f?thet? ülések, tempomat, multikormány, es?szenzor, gyári JBL hangrendszer Clarion hifivel, CD tárral, hogy a legfontosabbakat említsem. Ezek igazán komoly kényelmet (és biztosnágot) adnak, ahhoz képest, hogy az autó maga is kényelmes. Az újkori ára, ami 6.5 M Ft volt, ahhoz akkor nem volt (még a közelébe sem) hasonló kaliber? autó a másik márkák között, ami ilyen teljesítmény? és felszereltség? autót (hogy a stílusról ne is beszéljünk) takart volna. Pl: egy ismer?söm egy évvel kés?bb vett egy japán autót 7.2 M-ért, amiben csak egy teker?s klíma volt, ráadásul a kormánya is csak egy irányban állítható és még csak gyári audió sem volt benne, nemhogy a fent felsoroltak akár egyike is.:-)

Ami jobb lehetne, az a (kézi)váltó, bár nekem nincs vele komoly bajom, de akkor is. A hátsó hely kissé sz?kös, igaz csak ketten használjuk, ezért ez nem zavar annyira. A rugózása számomra kissé feszes, bár a futóm? kényelmesnek mondható, a téli gumikkal optimális (szinte puha), a nyáriakkal már nem annyira jó.

Összeségében nagyon szeretem és nem cserélném el pl. egy 407-esre sem, mert érezhet?en az sem nagyobb nála, legfeljebb szélességre. A felszereltsége a mai napig ebben a kategóriában simán megállja a helyét, a motorja pedig korszer?. Ezek mellett véleményem szerint nagyon megbízható, még mindig szép és igazi francia, sok távol-keleti ´kacattal´ szemben egy egyéniség, mégha "öregecske" is.

Hibalista

- 1. fékolaj-szintmér? szenzor - BOSCH (gariban cserélve, azóta se jó, mindig kevesli a szintet, pedig az jó. Néha a computer jelzi, de csak behúzott kéziféknél. Nem zavaró ezért nem is foglalkozok vele)
- 2. valami légmennyiség szabályzó el.motor, de ez visszahívásos akcióban lett cserélve, gond nem volt vele
- 3. kipuffogó rendszer középs? dobja, mert vmi zörgött benne. 40 ezer Ft, tulajdonképpen az egyetlen plusz kiadás volt.
- 4. Fékbetétek cseréje el?ször 80 ezer km körül volt. Ezt jónak tartom ahhoz képest, hogy leginkább helyben használom.

Ide hordtam szervizbe

Peugeot Máté Siófok - garanciális, kötelez? szervizek

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

Autószerel? barát - azaz olajcserék, fékbetétek

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2000
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 90000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? 605 Következő autója? Peugeot (607)
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 406 1995 (1999 - 2004)

További ítéletek (159 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)