A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 406 (1995-2004)

406 3.0 V6 automata 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

öregecske francia modell, kiváló vezetési élménnyel

Szöveges ítélet

Maj´d 5 évig használtam céges autóként, így talán a legfőbb probléma (biztosítás), ami a járulékos költségeket illeti, nem érintett.
Az autó gyakorlatilag, mivel az utolsó 406 gyártási széria volt, minden extrával felszerelt, ami a raktáron volt...:-) Bör, automata váltó stbstb... Átautóztuk vele Európát, szélsőséges időjárási körülmények között, +56 C!-tól -27 fokig.
Motor: kiváló, egyenletes nyomatékkal, gyönyörű hanggal, csendesen tette a dolgát. Egyedül a legendás gyújtótrafó probléma jelentkezett háromszor. Az utolsó garnitúra már tökéletesen működik immár harmadik éve, az előző cserék garanciában lementek.
Váltó: 4 sebességes automata, mai trendekhez képest öregecske volt új korában is a konstrukció, de ezzel a motorral tökéletes harmoniában él. Mellesleg a Peugeot kézi váltó szerencsétlenségeit is megelőztük ezzel a választással.
Kényelem: futómű kiváló, a zéró tolerancia bevezetése óta már nem 170-es átlaggal járok az autópályákon, de soha nem volt semmi probléma vele. Ülések inkább alacsony embernek kényelmesek, nekem igazán jól 5 év alatt sem sikerült beállítani.
Egyéb aprságok: egy világítás bajuszkapcsoló csere
Fogyasztás:talán meglepő, de 11-11,5 le/100 km a vegyes átlag. Ahhoz képest, hogy automata és 3 literes...
Nagyon elégedett vagyok vele, nem hagyott sosem cserben, komoly probléma nem volt vele, egyetlen negatívum, hogy ilyen motor csak német márkáknál megy az autópiacon ebben az életkori kategóriában, ergo nagyon nagy az értékvesztése.

Összességében nagyon szerettem, sajnálom, hogy cserére érett lett. Remélem gondos kezek közé fog kerülni, mert új gazdája még nincs.

Hibalista

- Gyujtótrafó (több garnitúra), futómű gumiharang, index kapcsoló.

Ide hordtam szervizbe

Frédi-Béni

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2004
Kényelem (9) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 115000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 11 l
Előző autója? Marea 1,8 Következő autója? Passat 2.0 CR TDI DSG
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 406 1995 (1999 - 2004)

További ítéletek (159 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)