öregecske francia modell, kiváló vezetési élménnyel
Szöveges ítélet
Maj´d 5 évig használtam céges autóként, így talán a legfőbb probléma (biztosítás), ami a járulékos költségeket illeti, nem érintett.
Az autó gyakorlatilag, mivel az utolsó 406 gyártási széria volt, minden extrával felszerelt, ami a raktáron volt...:-) Bör, automata váltó stbstb... Átautóztuk vele Európát, szélsőséges időjárási körülmények között, +56 C!-tól -27 fokig.
Motor: kiváló, egyenletes nyomatékkal, gyönyörű hanggal, csendesen tette a dolgát. Egyedül a legendás gyújtótrafó probléma jelentkezett háromszor. Az utolsó garnitúra már tökéletesen működik immár harmadik éve, az előző cserék garanciában lementek.
Váltó: 4 sebességes automata, mai trendekhez képest öregecske volt új korában is a konstrukció, de ezzel a motorral tökéletes harmoniában él. Mellesleg a Peugeot kézi váltó szerencsétlenségeit is megelőztük ezzel a választással.
Kényelem: futómű kiváló, a zéró tolerancia bevezetése óta már nem 170-es átlaggal járok az autópályákon, de soha nem volt semmi probléma vele. Ülések inkább alacsony embernek kényelmesek, nekem igazán jól 5 év alatt sem sikerült beállítani.
Egyéb aprságok: egy világítás bajuszkapcsoló csere
Fogyasztás:talán meglepő, de 11-11,5 le/100 km a vegyes átlag. Ahhoz képest, hogy automata és 3 literes...
Nagyon elégedett vagyok vele, nem hagyott sosem cserben, komoly probléma nem volt vele, egyetlen negatívum, hogy ilyen motor csak német márkáknál megy az autópiacon ebben az életkori kategóriában, ergo nagyon nagy az értékvesztése.
Összességében nagyon szerettem, sajnálom, hogy cserére érett lett. Remélem gondos kezek közé fog kerülni, mert új gazdája még nincs.
Hibalista
- Gyujtótrafó (több garnitúra), futómű gumiharang, index kapcsoló.
Ide hordtam szervizbe
Frédi-Béni
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 115000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 11 l |
Előző autója? | Marea 1,8 | Következő autója? | Passat 2.0 CR TDI DSG |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.7/10) |
