Kényelmes, karakteres, szerethető
Szöveges ítélet
Az autó 12 évesen került hozzám, első autóként.
4. tulaja voltam, de családból vásároltam és a teljes előéletét ismertük.
Az autó a típus utolsó évjárata volt, közepes felszereltséggel és a létező legjobb motorral, 2.0 HDI RHZ motorkóddal, 110 LE és 250 nm, imádtam a magabiztosságát.
Mire hozzám került, már nem volt benne részecskeszűrő, illetve kettőstömegű sem, így nagyszerűen bírta a városi használatot.
Soha nem hagyott cserben, szerintem ez a konkrét autó a bizonyíték arra, hogy ha tisztességesen van karbantartva egy francia autó, akkor semmi baja nem lesz.
19 évesen adtam el, sajnos rozsda addigra már volt rajta rendesen, de ettől függetlenül talán a lógó ajtó és tetőkárpit amit fel lehet róni neki.
Imádtam, hogy az összes kisgyerek aki valaha látta, beleszeretett :)
Valószínűleg azért mert ennek még autó formája van, illetve feltűnőbb, vörös metál fényezése.
Nagyon kevés km-t futott nálam, kb évi 10.000-t. Ez 65% város, 35% autópálya.
Fogyasztása:
Városban, rövidebb távokon, hidegen - 7l
Autópályán 145 km/h tempomat, klímával, megpakolva - 8l
Autópályán 90-100 km/h tempomat, klímával, megpakolva - 6l
A nagy átlag 7l-re jön ki.
Hibalista
- Turbó vezérlő, turbó csövek - Bal első ajtó zsanér - Gázpedál test kábel 1-2 évente - Kormány légzsák szalagkábel - Egyszer eltört a vezető ülés szerkezete, ekkor kapott egy újrapárnázást is. - A kéziféke tényleges rögzítésre használhatatlan, javítani is felesleges. Cserébe ha szabadban áll, akkor nagyon hamar rozsdásodik - A kettőstömegű hiánya miatt a motor tartókra figyelni kell
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 7 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 147000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 207000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Meriva A 1.8 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.9/10) |
