A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 406 (1995-2004)

406 1.8 16V ST 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Brekk

Szöveges ítélet

"hű barát"-nak:

Én már 1x cseréltem index kapcsolót kopás miatt, a tüntetek hasonlóak voltak! Egyedül, 0 szakértelemmel hozzá lehet állni, 15 perces munka még nekem is. A kormány alatti részt 2 csavar tartja, azon túl pedig alakzáró kötések és max 3 csavar.. Azóta nincs gondom vele, sok sikert!

1. Meglátni és megszeretni. A külső tényleg nagyon fontos, hisz ez az első benyomás. Ha nincs kontaktus, ne foglalkozzunk tovább a kiszemelt vassal.

2. Sok kocsiban ültem már, de még az 2005-ös Audi A4, vagy az E merci sem volt olyan kényelmes, mint a 406-os om. Egyedül 2001-es Lancia dög tudta felülmúlni kényelemben.
3. Ergonómia szerintem hibátlan. A belső anyagok nagyon kellemesek.
4. Először nem szerettem vezetni, még egy ilyen lomha kocsit nem vezettem, míg nem 1x észrevettem, hogy lötyög a gázpedál. A gázzsinór megspanolása után már helyre állt a rend, s az addig fabia tempóval bíró bálna új erőre kapott (+40 Le érzetre). Azóta megkapják :) Ereje autópályán igen (140-160 km/h utazó), azon kívül majdnem kiszolgál, Élvezet vezetni. Pályán elérte a 215 km/h-t.

Óriási pozitívumként könyvelendő, hogy 130-140 km/h sebességnél 6-6,2 literes fogyasztással bír. Ez több mint jó egy ekkora benzinestől, pláne hogy már több,mint 200ekm-el a háta mögött. Átlagosan 8l-t fogyaszt 100 km-enként télen, vegyes körülmények között, nyáron 1literrel kevesebbet.

3000 rpm alatt gyenge, de azért jobb mint az 1.6-os, 4000-től már repeszt! Ezt betudom a 16V-nek, nyomatékcsúcs is 4250-nél van. Legutóbb egy egy éves 4x drágább VW golf V-öt aláztam 1.6-os 102 lovas motorral volt szerelve, alig 26ekm volt a kocsiban. A többiről nem is beszélve - kényelem, útartás, stb. Ennyi. Megbízható, kényelmes, nyugtató, gyors kocsi, bejártuk vele az EU-t és még vannak tervek vele.. pont ez kell nekem!

Hibalista

- 2006 májusa, vétel - - 138e km Légzsák ellenállását cserélték, kb. 4perces munka. (szerviz, 3000 Ft) - 138e km koszolódott léptetőmotor tisztítása 15 perces munka. (szerviz, 5000 Ft) - 142e km hátsó futómű stabilizátor - 8eFt - 154e km első futómű stabilizátor - 5eFt - 171e km Váltó olaj, vezérműszíj, fesztítőgörgők,vízpumpa, gyertyák. 40eFt - 185e km Index kapcsoló cseréje kopás miatt, 15eFt - 185e km jobb első rezgéscsillapító szilentblokk 1500 Ft - 194e km első stabilizátor kar, 5eFt, futóműbeálllítás 5eFt - 198e km 4 darab gyertya cseréje 1500 Ft - 203e km váltóolaj cseréje valvoline GL-5, 7eFt - - 2010-ben - - 206ekm szar bosch akkumulátor cseréje 2év után, kormányösszekötő végcsapok cseréje + szükséges geometria beállítás " - 216ekm leömlő-katalizátor közti tömítés cseréje - 218ekm benzinszűrő és hűtőfolyadék csere - 223ekm Hűtőventillátor cseréje - az elütött őz miatt tönkrement, új téli gumi vétel - 223ekm Gázosítás, kipufogó hegesztése - 230ekm Olajcsere Full Synthetic 5w40 Agip, gyertyacsere 2körmös Denso - 239ekm első stabilizátorkarok, váltó- és motorolajcsere - 242ekm Vezérműszíj, fesz.görgők, vízpumpa, ékszíj csere (33eFt anyag + 18eFt munkadíj) + geometria beállítás - - 2011 - 250ekm hátsó stabilizátor karok cseréje érett, munkával együtt 10eFt - 250ekm Katalizátor uátni kipufogórész cseréje - 24eFt - 262ekm Első fékcsövön szivárgás volt, 2 új első fékcső csere - alkatrész 2000 és 6000Ft között párban. Fékolajcsere szintén megvolt. össz. 14eFt a Norauto-nál - 281ekm toronycsapágyak cseréje, 15000 anyag + 10000 Ft munkaköltség - - - - valójában EGYETLEN meghibásodás történt, mégpedig a légzsák ellenállását kellett cserélni 3 évvel ezelőtt.. a többi KOPÓ alkatrész, tehát megbízható autó.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1998
Kényelem (10) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 131000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 150000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Favorit, Felicia, Octavia Következő autója? még nem tudom, tán ezt 2.2-vel v 3.0-val
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 406 1995 (1999 - 2004)

További ítéletek (159 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)