Fostalicska, csak mazoistáknak,
Szöveges ítélet
Nem is tudom hol kezdjem. Egy 87-es sierrából ültem át, nem volt egy versenyautó, de mindig mindenhova elvitt gond nélkül. Bárhová elmertem indulni vele. Aztán jött az agylövés, újabb autó kell(de minek!!) gondoltam megtehetem, abban az árban amiben gondolkodtam ezek mentek, a feltétel csak az volt hogy diesel legyen, meg még tetszettek is. Így megtaláltam ezt egy BP-i kereskedésben, megvettem...azóta is átkozom azt a napot. Már a első kilómétereken kimutatta a foga fehérjét, megforralta avizet, vissza a kereskedésbe, matekoztak egy órát, valahogy jó lett. Majd 1 hóna múlva az adagoló elkezdte okádni a gázolajat, adagoló le, felújítás...70.000ft. Nyeltem egyet. Közben beheltak a dolgok, klíma nem volt jó, csövek foltozása, cseréje töltés 25.000ft. Ülésfűtés persze sose volt jó, de egyszer majdnem leégett miatta a kocsi. A közép konzol alatt összeolvadtak a kábelek...nem kommentálnám a helyzetet, mikor szabad kézzel tépi az ember a kárpitot, hogy eloltsa az égő vezetéket, persze áramtalanítás után. Műszaki felkészítés során kiderült mindkét küszöb szét van rohadva, néztem mint borjú...13 éves autón...meg légzsák is problémás, na mondom megy okosba, innéttöl jött az eladási szándék, több mint 1 éves küzdelem, de még megnézni sem nagyon akarták, itt volt a válság...(nekem is)Közben benézett még egy hengerfej felújítás is 100e-ért meg a folyamatos apró cseprő hibák ami miatt nem indult, vagy gondolt egyet és megállt az M7-en hazafelé belső sávban előzés közben. Leállósávon motortér felpattint, üzemanyag pumpa megpumpál, utána indul...meg még sorolhatnám az ilyen történeteket, és ez komoly nem kamuzom. Nem mondom hogy szarok ezek a motorok, mert másnak elmennek gond nélkül, de nagyon oda kell figyelni. Én tudom míg élek soha többé francia, sem renault, sem rözsó, sem citroen, ha autó akkor német, bárki bármit mond. Vettem volna inkább egy jó 1.9 tdi audi 80 ast. De ez már más téma. Ami pozitívum, hogy kényelmes, és jó a fogyasztás, de ez sajnos nem pótolta számomra a rengeteg bosszúságot, és ráköltött pénzt. A vége az lett motor megállt, majd másnak aprópénzért elvitték, de én már ennek is örültem, csakhogy elment.
Hibalista
- Minden ami elekrtonika, kilóméteróra, ford.sz. mérő, ülésfűtés... adagoló(70.000ft), hengerfej(98.000ft).....
Ide hordtam szervizbe
Mindenki hülye volt hozzá így utólag, szakszervizeket meg elkerültem.
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (2) | Évjárat | 1996 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 220000 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 50000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Ford sierra 2.3d (60le) | Következő autója? | Bmw 325i e30, (170le)ezek már bizonyítottak!!! |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (3.3/10) |
