Elpusztíthatatlan hűséges igavonó
Szöveges ítélet
Elpusztíthatatlan, csodálatos motorral...
Nem egy lexus, de a célnak tökéletes. A szinte minden autónál fellépő gondok (futómű) mellett csak apróbb problémák voltak. A szokásos francia problémák: zörgés itt-ott, ajtó zárása nem tökéletes (beállítható).
A motor csodálatos!!! Hozzá kéll tenni, hogy ebből a 2,1 tdi-ből ez az utolsó legyártott példányok közül való, mert 99 végén már HDI vel gyártották a típust.
A motorral szinte semmi probléma nem volt. Egyedül a hűtőrendszert kellett javítani (thermosztát-ezt otthon szinte lehetetlen cserélni az idióta elhelyezés miatt , hűtő-utángyártott nissens, és kiegyenlítőtartály -ez meg kilukadt a hegesztésnél (hihi) ) Mindezeken kívül SEMMI probléma nem volt, évente egy olajcsere+szűrők és slussz. A motor mindent elhúz, nagyon nyomatékos. A kocsi igazi hazája az autópálya, kicsit puha a futómű, nem egy sportkocsi!
Soha nem hagyott ott!!!
A kipufogó és katalizátor problémákat a bele helyezett P-BOX kiegészítő "tuning box" beszerelésére vezetem vissza. Ez ebben a kocsiban nem igazán teljesítmény növelésre, mit teljesítmény kiegyenlítésre szolgál!
Hibalista
- stabilizátor
- kiegyenlítő tartály-lukas
- hűtő kilukadt
- thermosztát
- katalizátor
- kipufogó
Ide hordtam szervizbe
BUdaörsi peugeot szerelő a vízművek mögött
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 130000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 150000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | 406 1,8 sedan | Következő autója? | reanult espace |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.9/10) |
