Mi16 -) SportLimó
Szöveges ítélet
Els? látásra szerelem! :) Vásárlás el?tt nem is ismertem a típust, de amikor megláttam, nem tudtam otthagyni. Klasszikusan elegáns megjelenés?, kívül-belül nagyon eltalált formavilággal megáldott ez a második szériás (´93) Mi16-os 405-ös. Sok mai autó irigyelheti vonalait. A bels? franciásan kényelmes! Mottójuk: Végy négy fotelt, és építs köré egy autót! :) A kényelem szerintem a hátsó utasoknál a legmagasabb! A felszereltség messze az átlag felett, s?t...
Az "emihez" járt (gyári extrák): Metálfény, ködlámpák, spoilerezés, színezett üveg, sportfutóm?, 15" alufelni, plüssbels?, el?l hátul könyökl?k, elektromos ablakemel? (el?l-hátul), elektromos tükrök(f?thet? is), állítható magasságú szervókormány, 4 tárcsafék, ABS, pirotechnikai övfeszít?, központizár, kódos indításgátló.
Motorja kell?en er?s (155LE), egyenletes teljesítményt nyújt.
Ha úgy akarja az ember, akkor egy limót vezet, de ha odalép neki...
Futóm?ve nagyon jó, eddíg még nem tudtam oldalirányú mozgásra bírni a hátulját. Ilyen mozdulatokhoz hóra, kopott gumira, és kézifékre van szükség! Fogyasztása er?sen lábhossztól függ :) városban 11-14 lityi is lehet, országúton 7-8 liter elegend? 100km-en.
Ami negatívumként jelentkezett nállam, az a szervíztapasztalat. Mivel nem egy gyakori típus, így a szerel?knek is sok fejtörést okozhat. Nállunk a márkaszervíz sem bírt el pl. a direktgyújtás probléma javításával. Pedíg az egész egy egyszer? trafócserét jelentett volna. A kuplung még gyári állapotába is kemény(ebb az átlagosnál), viszont ha már cserére szorul, akkor vetekszik egy jobbfajta kondigéppel! :)
Mindezen kellemetlenségek ellenére megbízhatónak bizonyul, eddíg még nem hagyott ott meghibásodás miatt.
Mit is írhatnék még róla?: Öröm vele autózni.
Hibalista
- Kuplung(még nincs cserélve), f?t?motor vezérl? (1e), elektromos ablak bovdenszakadás(3e), gyújtótrafó(10e), küls? h?mér? érzékel? (180.-) +szokásos (benzin,olaj, leveg? sz?r?k, ékszíjjak stb) A hibák többsége az el?z? tulaj hagyatéka.
Ide hordtam szervizbe
Sok helyre hordtam, de mivel nem ismerték érdemben a típust, így sokszor több hibával hoztam el az autót, mint amennyivel vittem!!!
Értékelése:
Másik szerelő értékelése
Az elektromos, pneumatikus hibákat magam oldottam meg.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1993 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 117000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 12 l |
Előző autója? | Motor: Honda CB750F | Következő autója? | Álomautó: Peugeot 607 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |
