A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 405 (1987-1996)

405 1.4 GL 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Időtálló autó....

Szöveges ítélet

Egy viszonylag ritka példány birtokában vagyok, 1,4 es legfapadosabb modell. Nem volt rádióantennája, sem jobboldali visszapillantója, meg kapaszkodók a hátulülőknek a gumimérete 165/70R14 :) Fordulatmérő helyett egy nagy óra (mint a golf II ben) Állitható kormánymagasság az van benne. A motor 70 le porlasztós, úgy van hangolva, hogy kis fordulaton nyomatékos, nagy fordulaton kár hajszolni, csak hangosabbá válik de nem produkál semmit. A motor méretéhez képest 100 alatt meglepően dinamikus, 120 nál kezd elfogyni a szusz és kezd hangossá válni, nem kimondottan autópályára termett, a végsebessége 170 kivártam egyszer, de 140 felett mar nincs szivem gyötörni. Ami a kényelmet illeti, nagyon sok autot lepipal amelyek ujjabbak meg drágábbak, de mindenki hallott már a francia autók kenyelméről... : ) Ami bosszantó az első futóműnél hallható kopogás rossz útfelületen, nincs holtjáték sehol... olvastam másnál is volt ilyen gond... A hátsó futómű pedig kezd terpeszkedni, pedig nincs terhelve egyszerre max 2 személy utazik benne... Egyébként elsőosztalyú a rugózási kényelem és az úttartás. A kaszni nem rozsdásodik, és nem is fog "soha" Ugy érzem akkor adom el majd ezt az autót ha megunom, a fenntartási költségei minimálisak és a 60000 kilométeren még nem volt vele semmi komoly gond. Ehhez hozzátartozik, hogy ismerőstől vettem valós 89000 km-rel, most 164000 van benne...

Hibalista

- Öninditó szervizelése, generátorban csapágycsere, első lengéscsillapitók + toronycsapágyak a gumiágyazással. Utastér ventilátorának a csapágyazását meg kellett olajozni mert elviselhetetlen hangot produkált, valamint a kapcsolóján a kb. 15 fokozatbol 5 nem muködik, de igy is remekül használható. Csomagtér beázott, nem volt könnyű megtalálni az okát, a hátsó kötőlemez összetételenél a gyári tömitőanyag megrepedt... a szilikon segitett. Kupplungpedálnál a hires műanyagbaz elkopott majd eltört. A motornál a főtengelyszimmeringeket kellett cserélni. Pótkerék letekerője berozsdásodhatott... nem mozdul. Kipufogó középső valamint hátsó dob lett cserélve. Ezek voltak az eddigi meghibásodások. A folyószervizbe eső dolgokat mint. fékek, szijak nem emliteném.... Ami az alkatrészárakat illeti véleményem szerint az egyik legolcsóbban fenntartható autó. Ja elkezdett terpeszkedni a hátulja... ez már kicsit aggaszt : (

Ide hordtam szervizbe

Szerelő vagyok : )

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1990
Kényelem (9) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 89000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 60000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? escort Következő autója? ???
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 405 1987 (1987 - 1996)

További ítéletek (101 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)