Gurulo kanapé
Szöveges ítélet
Szinte csak autopàlyàn hasznàltam, ahol egyszer-kétszer cserben is hagyott :( De 110 lovas motorjàval kellemesen lehetett vele autopàlyàzni, 120-nàl akàr 7 literes fogyasztàssal is, s mindezt nagyon kényelmesen pàrnàzott fotelekben. Viszont vàrosi forgalomra egyàltalàn nem ajànlom!! Ràadàsul itt a benzinszint mutatoja nagyon kileng, s leolvashatatlannà vàlik!! Valamint a fékek sem igazàn hatékonyak egy ilyen sùlyù autohoz!
Hibalista
- Cserélni kellett mindent ami a gyùjtàssal kapcsolatos (àllitolag ez tipushiba), a gyùjtotekercset a gyùjtokàbelekkel..valamint a hàtso fékmunkahengereket.
Ide hordtam szervizbe
Mivel mindig németajkù autopàlyàn "hagyott ott" az auto, igy kénytelen voltam ottani garàzsokban javittatni :( S a munkadij mindig sokkal dràgàbb volt, mint az alkatrész!!
Értékelése: 5
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 1989 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 170000 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 60000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | FIAT uno D | Következő autója? | FORD Probe 2.0 16V |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.8/10) |
