A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 405 (1987-1996)

405 405 SRD 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Francia csiga

Szöveges ítélet

Szerettem. ..egy ideig.. pontosan addig amég más autóban nem ültem:) Szüleim autója volt, én 1998-ban átültem egy Honda-ba. What a difference! - ahogy az angol mondaná.

Handling/kezelhet?ség: életveszélyes! a kormánynak olyan holtjátéka van, hogy 1/8-ad fordulatra nyugodtan megy egyenesen! A futóm?ve széthullós, lágy híg kaki. Egyszer gondoltam "fogok valami tempót" (copyright Baumgartner Zs.) és nem átallkodtam gyorsabban kanyarodni alacsony sebsségnél mint ahogy azt a Peugeot mérnökei megálmodták. Eredménye nem alulkormányzottság lett, hanem berugózott az eleje, majd kb. 1sec mulva kirúgózott mint valami szöcske. Na azért annyira fürge nem volt!:) Gyárilag is úgy megy, mint az ökörhugyozás. Ezzel a vezetési élményt gyökereiben folytották el. ..Nem mintha pl. a váltója ezt szolgálná:

Váltó: eleinte (XX. század) nem is értettem miért szidják, csak mikor rendes autóba is beülhettem gondolkoztam el rajta, hogy egyáltalán hogyan tudtam ezel?tt ezzel a szörny?séggel váltani? pl. Moszkvics 5sebességese megkockáztatom pontosabb szerkezet!

Fékek: ehhez a tahonya kacathoz pont passzolnak.

Motor: ez egy kellemes meglepetés. Nagy turbólyuk, ha gyorsulni akarsz fél nappal el?tte érdemes megtaposni a gázpedált. Viszont nagyon jól fogyaszt, nagyon megbízható (teljesen meglep?en a turbó sem esett szét soha). Teljesítménye a korabeli dízelekhez képest kiváló 90LE. Kiváló konstrukció csak autót kellett volna köré tervezni.

Üléseinek nulla az oldal -és gerinctartása, emiatt nem csak kanyarban van probléma, hanem számomra kényelmetlen is. Aprópopó kényelem: általánosságban úgy vélekedik a köznép, hogy a fhanszhoá autó az kényelmes. Én viszont ide sorolnám az ergonómiát is, nevezetesen hogy a P405-ösben a pöcsömön kívül semmi nem áll kézre! Vezetési pozíció rossz, a dudát az index (vagy a másik?, mind1) kar benyomásával aktiválhatjuk. Igen nagy marha volt aki odadesignolta. Utastér m?anyagai egyébként is silányak, zörg?sek de ez a legkevesebb.

6literes fogyasztása és nagy csomagtere nagyon nagy pozitívum, de az ökörhugyozás-handling, kotyogós, hosszú utakon járó váltó kiöli a vezetési élmény gyökereit is. Kiknek ajánlom? Akik életveszélyesen, 30km/h-s sebességgel közlekednek a bels? sávban, közben néha-néha rá-rá fékezgetnek. Az autót a legcsekélyebb módon sem érzik, mondhatni alkalmatlanok a vezetésre, veszélyesek önmaguk és embertársaik gépjárm?ire.

Hibalista

- Típushiba, hogy a kuplung bowden kiakad (beesik a kuplung pl. piros lámpánál belvárosban?..:). Ilyenkor teend? lehet, hogy alló helyzetben kapcsolunk 1.-est, majd egy indítózás után a diesel power kuplung nélkül hazagurítható. ..Lenne, ha a rossz termosztát és a szanaszét lyukadt h?t? miatt nem forrna fel a h?t?víz. R?zse hordó néni ilyenkor legyorsul, de ez csak kis apróság a futóm? elemeihez képest: lengéscsillapítók, valamint kb. az összes alkatrész aminek köze van a futóm?höz mind K.O. mint KOKO az argentin meccse után! Kombi csomagtartó ajtó teleszkópok kipurcantak, els? ablakemel?k bekrepáltak, úgy mint az elektromos napfénytet? is. Szar ám es?ben a lehúzott ablakkal!:)

Ide hordtam szervizbe

Többféle privát "3. ajtó balra" "cég". A szemük sem állt jól!:)

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1991
Kényelem (4) Használati időtartam 10 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 20000
Megbízhatóság (5) Vezetett km 164000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Scorpio Következő autója? néhány Honda:)
Ennyire szerette (3) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 405 1987 (1987 - 1996)

További ítéletek (101 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)