A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 405 (1987-1996)

405 MI 16 2.0 16V 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

egy szerethető utcai torpedó

Szöveges ítélet

Mivel mindig francia gyártmányú kocsijaim voltak, fel sem vetődött német vagy japán "egyenautó" vásárlása. Ha jól számolom 14 db citroenem volt ezidáig és a Pego vásárlása elött is 3.0V6 24V XM-et kerestem,de megfelelőt nem találtam.Régóta szemezgettem az MI 16 második szériájával és teljesen véletlen találtam egy egygazdás gyönyörű, megkímélt állapotú bordómetál egyedet. Rövid alkudozás és autó elhoz. Az igazsághoz tartozik,hogy csakis nagyteljesítményű benzines járgány jöhetett számításba,mert gázt akartam és szereltettem is az autóba. Nos ez a gázüzem egy másik történet. Az enyémbe egy lengyel gyártmányú számitógép vezérlésű szett került, mellyel a megtett 25.000 km alatt fikarcnyi problémám sem volt,annyit törődést igényel, hogy specko gázüzemű motorolajat kell használni. A gázfogyasztásom nagy átlagban 9.5- 10 liter/100 km körül alakul és nem 60-al járok az autóval. A benzin üzemmódhoz képest szinte észrevehetetlen a teljesítmény csökkenése- na jó az autó 170 LE egy kis chipnek köszönhetően-a rugalmassága viszont sokkal jobb. A Pugóról még annyit,hogy a létező összes hasznos extrával gyárilag fel van szerelve, a futóműve bombabiztos, a kényelme fejedelmi, a kinézete nekem gyönyörű.Hibájának egyetlen dolgot tudnék felhozni, hogy a motortér eléggé zsúfolt és nehéz javitani. Nemrég történt,hogy az autót a gázüzem miatt KPM vizsgára kellett vinnem és amikor meglátták a kettős üzemü 2 napos zöldkártyámat kb. fél órán keresztül vizsgálták a CO kibocsátását ugyanis alapjáraton benzinnel a megadott felső érték 0.5 helyett 0.02 volt a mért érték,gázzal pedig 0.00. Fordulaton pedig mindkét érték 0.00!!!! Na nesze neked euro 5. Akkor miért nem kap valamilyen kedvezményt a gázüzemű autó tulajdonosa? Miért hablatyolnak az okosok a környezetvédelemről? Elgondolkodtató nem?! Na mindegy a KPM-es vizsgbiztos azért megmért egy másik autót is,ellenőrizve a CO vizsgáló műszert,de az jó volt. Nem győztek csodálkozni,sőt azt mondták ilyet még nem láttak.Visszatérve a kocsira, a 14 év abszolut nem látszik rajta, a plüskárpitok és ülések újszerű állapotban vannak és ez vonatkozik a karosszériára is. Kiváncsi vagyok, hogy a most gyártott plasztikszarok hányszor halnak meg 14 éves korukig.

Hibalista

- fékbetétek,első féktárcsák,szíjak,feszítők,generátor/elkoptak a kefék/ más tényleg semmi

Ide hordtam szervizbe

saját magam

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1994
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 168
Megbízhatóság (8) Vezetett km 30
Szerviztapasztalat (2) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? citroen XM 2.5 TD Következő autója? Citroen C5 III. vagy Pugó 406
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 405 1987 (1987 - 1996)

További ítéletek (101 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)