De "azéé" jó autó (405 GLD)
Szöveges ítélet
Az én autóm története a következő:
Ősszel vásároltam egy "jó állapotú" Peu 405 1.9- es (örök életű) szívódízel gépjárművet! Mikor egy kicsit hidegebbre fordult az idő, egyre nehezebben indult. Ennek következtében kompresszió mérésre került sor. Kiderült hogy csak 1 hengerben vannak meg a megfelelő értékek. A motor felújítása többe került volna, mint egy bontott komplett motor, így vettem egy motort bele! Cirka 3 hét alatt kész is volt az autóm. Mikor összerakták az autót, utána furcsa kopogó hang jött a motorból.
A szerelőm azt mondta, a kuplungot kell kicserélni, ugyanis a kuplungpedál benyomására ez a bizonyos hang felerősödött. Kuplung csere megtörtént. A probléma csak az volt, hogy kuplung csere után is kopogott a motor! Ezek után újabb és újabb szervízbe vittem az autót. Ők sem tudták megmondani mi a hiba! A javaslat az volt, hogy majd kiadja a hibáját!
Ezek után (~1000km mulva) ELTÖRT A FŐTENGELY!!!
Azóta kicseréltem szinte az összes fék-berendezést és a kötelező dolgokat! Jelenleg a lengéscsillapítók és a hátsó hid szorul cserére! de azé jó autó
Hibalista
- Komplett motor: (Bontott) 50000 Ft Jav. köl.:30000Ft
- A bontott motornak 10e km után eltört a főtengelye.
- Jav. köl.: 30000 Ft
- Kuplungcsere: 35000Ft
- Apróbb dolgok: Féktárcsa+fékdob, fékbetét, fékcső, fékmunkahenger, szervószivattyú, gyújtáskapcsoló, vez.o.-i ülés, kerékcsapágy (2db),
Ide hordtam szervizbe
Elég sok helyre hordtam, és nem tudták megmondani sehol sem, hogy mi lehet ez a kopogás a motorban. Egyszer csak eltört a főtengely!!!!
:)
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1991 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 187000 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | 205 1,6 B | Következő autója? | Peugeot 406 2.0 HDI |
Ennyire szerette | (6) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.9/10) |
