A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 405 (1987-1996)

405 1.8i 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Az utazó

Szöveges ítélet

Három 405-el több, mint 250000km-t hagytunk a hátunk mögött. Nagyon kényelmes, megbízható, a második szériától igen kiforrott autók. Lehet, hogy csak nekem volt szerencsém,de a kopó alkatrészeken kívül nem kellett nagyon hazzájuk nyúlni. Ha valaki sokat megy országúton és kevés pénzből szeretne autót, feltétlenül nézze meg a típust.
Az első, amit használtam, egy 88-as 1.9gri volt. Tizennyolc éves voltam, el lehet képzelni mit kapott. Semmi baja nem volt két év alatt csak benzin, olaj légszűrő,fékbetét fogyott. Ezzel az autóval dolgoztam, 90000km lett a teljesítmény a végén. Akkor már túllógott bőséggel a 200000-en.
A második egy 2.0 signature/sri+/ volt légkondival, ABS-el négy tárcsafékkel, a bőrülés kivételével minden volt benne. 157000km-ről indult a kaland, 210-nél lett vége. Ha már az 1.9 is erős volt, ez maga az álom. Nagyon szép bordó színe volt, rettentő elegáns spojlereket viselt. Egy feltűnésmentes nagyon szolíd forma, egy kellően erős motor, és egy nagyon megbocsájtó, könnyen kezelhető futómű. Nem is kellett több a boldogsághoz. Ennek már akadt egy-két hibája is. Eldurrant rajta egy vízcső, a motor mögött, ami 20000Ft felett volt 2000-ben. Cserélni kellett még a lengőkarszilenteket, de ez a magyar viszonyok közt 170000km-nél nem egy óriási hiba.
Bejárta Magyarországot az autó, de mivel még fiatal volt/1995/ és ijesztő értékvesztésű, mennie kellett.
Következett az utolsó, amit imádtam. Holland kisvárosból került be, 1993-as 1.8gr. 188000km, kíméletlen bánásmód-a hangjából ítélve autópálya, csőgáz. Nagyon szép külső, iszonyú szelephang. Többen megkérdezték hogy diesel-e, amire csuklóból a válasz: Nem 600Euro volt.
Három évet töltöttünk együtt, meg vagy 80000km-t.
Egyszer romlott el,de akkor nagyon. Kaposvári indulás, Sopron lett volna a cél, Kópházán megszűnni látszik a hajtás. Megáll, körülnéz, váltót próbálgat. Csak nem a féltengely? Kormány elfordít, rottyan, csukló a földön. Na ez sokba került.
Ennek ellenére imádtam. Egyszer kihúzott Olaszországba egy akkora utánfutót, hogy a carabinieri csatolta a pisztolytáskát, mikor meglátott. Olyan légellenállása volt a platónak, hogy Ljubjana előtt nem kellett ötödikbe tenni a válót. Ennek ellenére hazajött 170-180-al.
Összességében csupa jó tapasztalatom van. Sokkal jobb kárpitok, jobb ülések/aki leszólja, nem is ült benne/, és legalább olyan megbízhatóság, mint egy német autónak van.
Ha valakinek megtetszik, nagyon körül kell néznie, nagyon sok a gányolt öreg bontószökevény köztük.

Hibalista

- Lengőkar szilent, fék, hűtővízcső,kipufogó.

Ide hordtam szervizbe

Peugeot Kampf Kaposvár

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1993
Kényelem (9) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 188000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 80000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Kispók Következő autója? Clio Techrun
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 405 1987 (1987 - 1996)

További ítéletek (101 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)