Az elnyűhetetlen 15 éves
Szöveges ítélet
Még megvan...és egy ideig meg is tartom, amelynek legfőbb oka az, hogy sajnálok egy új autóra, havonta 50eFT-t törleszteni+még ennyi az értékvesztés, szóval nem cserélek, hiszen egy ekkora diesel kombi olyan 6 milla körül van. Szerintem összességében nagyon jó, mikor megvettem (No-ban) egy alapos szerviz kellett(volna), sok későbbi meghibásodás keletkezett amiatt, hogy csak most cseréltem ki a hűtőt...Vásárlás után szerviz ahol olaj, csapágyak, féltengely, vezérműszíj és egy két apróság csere után szinte azonnal majdnem megfőtt a motor, nem foglalkoztak a motor melegedésével, és (szerencsére csak a)hengerfejtömítés szállt el, ezután egy két olyan dolog történt, amelyet nem az autónak róttam fel, valahol koszos gázolajat tankoltam, és adagolót kellett javítani/tisztítani, de a legbosszantóbb az volt, hogy állandóan melegedett, amely miatt még egy hengerfejtömítés/hegesztés, vízpumpa stb, de a hűtő volt a megoldás 24 eFt, amelyet én cseréltem ki és mindent megoldott! Felépítettünk vele egy házat, volt olyan hogy 500kg a kocsiban 100kg a tetőn és 1,5t vontatvány, elment és nem történt ez alatt az egy év alatt semmi különös, a műszakin még csak lengéscsillapítót sem kellett cserélni. Összességében, tágas, költséghatékony, kényelmes, de már egyáltalán nem szép!
Hibalista
- első kerékcsapágyak, féltengely, hengerfejtömítés, vízpumpa, adagoló javítás, féktárcsa+betét csere, izzítógyertya, hűtő, termosztát, ventillátorjavítás(csak szénkefét kellett cserélni, a bontóban 25-ért adtak volna) el ablak, motorháztető nyitó bowden 3x, kuplung bowden
Ide hordtam szervizbe
maszek
Értékelése: 6
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1992 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 120000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 140000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Trabant 1,1 | Következő autója? | 406 klímával! |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |
