Az asszony böhömkéje
Szöveges ítélet
Szóval amikor megvettem akkor hozták be.Egy kicsit húzott a fék de más baja nem volt.Igaz a kilóméter óra százezreket ugrik de mint kiderült előre tekerték hogy kevesebb legyen a vám aztán vissza erőltették.Késöbb cseréltem talpas csapágyat de az olcsobbikat vettem.Majd egy év múlva műszakira elvittem szerelőhöz de az átba....Vittem az új alakatrészeket aztán fél év múlva vettem észre hogy kimaradt egy két dolog.Ja és megint kellet talpas gömbfejet cserélni.Igazából csak a kopogó futómű zavart de a toronycsapágy csere megszüntette a gondot.Az asszony nagyon szereti.Elösször furcsa volt neki de aztán elnevezte böhömkének a suzuki után.Valamiért a gumi harang fél évvel a féltengely csukló csere után megadta magát??Ekkor cseréltem rajta csukló harangot segédtengely csapágyat motor tartó bakot.
De a lényeg amikor elindultunk 300km-es útra még bírtam volna.A motorja meg dieselhez képes csúcs!Télen pöcre indul ja és sztrádán 175!Sima szívó diesel.Megpakolva utánfutóval is elég jól bírta a terhelést.Elmentünk nyaralni és nyugodt tempóban 80-100 km/h volt a max4,3-ra jött ki a fogyasztás.Nem hittem el de igaz.Ez csak egyszer volt amikor ilyen ráérősen mentünk.Egyszóval nemsemmi!
Hibalista
- Kuplung,féktárcsa,féltengely csukló,porvédők,féltengő segédtengely cspágy,motortartó bak,torony csapágy,önindító behúzó,talpas gömbfej
Ide hordtam szervizbe
Szfvár Olaj utca Virágék Ja és magam
Értékelése: 2
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1989 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 170000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 80000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Escort | Következő autója? | Ford Mondeo |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.1/10) |
