A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 405 (1987-1996)

405 GLD 1.8 Td 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

A halhatatlan Oroszlán

Szöveges ítélet

Amikor először láttam testközelből 405-öst, nem igazán nyerte el a tetszésemet. Aztán úgy hozta a szerencsém, hogy utasként 550 Km-t végigültem benne, és nem akartam elhinni, hogy ennyire kényelmes lehet egy fiatalnak nem mondható autó! Aznap döntöttem el, hogy nekem is KELL egy ilyen Oroszlán! A feleségem is gyorsan megszerette, ma egyenesen imádja, ahogy én is. Gondolkoztunk rajta régebben, hogy eladjuk, aztán arra a döntésre jutottunk, hogy addig marad az autó, amig gurul :)
Mint említettem, hihetetlen komfortérzetet nyújt az autó. Tökéletesen kézre áll benne minden. Hátratolt vezetőülés mögött is kényelmesen elférnek a hátsó ülésen helyet foglaló utas lábai. Nyaraláskor, hihetetlen mennyiségű csomagot elnyel a csomagtartó. A szive, a dieselmotor, szinte agyonüthetetlen, 500 000 Km-t simán elmennek, de tudomásom van olyan 405-ös dieselmotorról, ami több, mint 900 000 Km-t futott!!!
Az autó "gyenge" pontja, a hátsó híd, a javíttatása nem olcsó, de csak egyszeri kiadás. Nekem sajnos a turbót is fel kellett újítanom, de ne felejtsük el, hogy egy 19 éves járgányról van szó, és a korából adódóan igazán nem róhatjuk fel neki negatívumként.
Összegezve: A 405-ös egy nagyon jól kitalált, strapabíró, nagyon komfortos, megbízható autó.
Sajnálom, hogy nem tudtam ´89-ben a gyárkapunál átvenni :)))

Hibalista

- Hátsó híd felújítás: 75 000 Ft, Turbó felújítás: 55 000 Ft, A többi az fogyó alkatrész volt.

Ide hordtam szervizbe

Ha lehet, inkább magam szerelgetem.
De akihez problémával fordultam, az rendesen megjavította.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1989
Kényelem (10) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 132300
Megbízhatóság (10) Vezetett km 40000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Escort XR3 Következő autója? Peugeot 405 S2, 1.9 Td, 1995
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 405 1987 (1987 - 1996)

További ítéletek (101 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)